Nedstemt/ikke mulig Meldings pip/e/lyd

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Jeg har maange ganger gått fra pcn (når jeg sitter å soiller tw) å når jeg går bort får jeg så og si meldinger hele tiden.. Så da tenkte jeg på facebook*:) Hver gang man får meldig på facebook får men en slaks pipe lyd å det er det jeg vil ha på tribalwars.no! :) Hadde vært kjekt med en sånn pipe lyd på tw oxo. I tilfelle det er en viktig melding! :)

Enkleste forklaring; Hadde hvert digg meg en pipe lyd vær gang vi får en meld på tw!

- Meg
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oh my, den må man kunne skru av i såfall. Hater facebooklyden. :)
 

DeletedUser

Guest
Den nye er bedre enn den gamle, men det er først og fremst det at det er en lyd som jeg ikke liker :)
 

DeletedUser

Guest
Støttes ikke, da en slik lyd sannsynligvis hadde ført til at jeg hadde blitt riv ruskende gal. Galere.

Hvis det kunne implementeres på et slikt vis at det var mulig å velge det sånn, jo, kanskje.
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
så har du jo fanen da:) når du får melding på facebook kommer det opp på fanen at "du har fått melding av jens" f.eks;D Det går også ann
 
Sist redigert:

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Facebok er et sted der noen er online for og snakke med dem.
På TribalWars trenger du ikke være online.

Støttes ikke.
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Facebok er et sted der noen er online for og snakke med dem.
På TribalWars trenger du ikke være online.

Støttes ikke.

nå er ikke forslaget mitt sånn at jeg skal prøve å gjøre tw om til et chatte sted som facebook, men at man hører når du får melding!
 

DeletedUser

Guest
Støttes ikke.

En melding på TW er ikke verdt å bli plaga med en lyd for. Da måtte den, som Grim sa, hvertfall være valgfri.
Men jeg ser egentlig ikke poenget med å ha dette på meldinger, må da være mye mer praktisk å få en sirene til å gå av hver gang man får inc!

Det går forresten ann å skru på e-post varsling for meldinger. Så da er det jo bare å ha en mail som roper "you've got mail" når du får mail! :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skal ikke slenge inn profilbilde og notifikasjon med det sammme også? Ellers takk.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Støtter ikkje.

Med tanke på stammeleiera og diplomater som stadigt må sende/mota PM, vil dette bli ein pest og ein plage. For min del speler eg ikkje i skrivande stund, men eg veit at eg hadde blitt riv ruskande galen om eg hadde høyrt eit pip kvar gong eg fekk PM...
 

DeletedUser

Guest
NEEEEI!!! La TW være TW. Vi får en visuell notifikasjon om at noe kommer, så tror det skal være nok. Jeg har nok lyder fra Facebook og skype fra før.
 

DeletedUser

Guest
Støttest ikkje av det di andre sa men kansje vi kan ha sånn vi kan koble til Skype so får vi melding på skype for dem som vil :)
 

DeletedUser

Guest
Det blir noe anna hvis det skulle implementeres en chat in-game. Enn så lenge så trenger vi det hvertfall ikke.
 

DeletedUser

Guest
Det blir noe anna hvis det skulle implementeres en chat in-game. Enn så lenge så trenger vi det hvertfall ikke.

De har det på Beta nå. Den funker sånn noenlunde dårlig (atm), men den komme nok med neste store oppdatering. Støtter ikke lyd til den heller, men den er veldig lik facechatten, så ser ikke bort ifra at det blir en liten lyd på den også -.-
 
Topp