Mer vold og gangbang

DeletedUser

Guest
Det er for lite meningsløs vold her, og for å piffe opp V7 litt så har jeg et forslag om å velge ut en ukens gangbanger hver fredag. Vi bare teller opp hvem som har fått flest nominasjoner innen hver fredag kl. 18:00, og så sender vi i løpet av helgen hvor flest mulig oppfordres til å delta :)

Hele verden oppfordres da til å sende 5-10% av sine økser og rams på en utvalgt spiller som vi synes fortjener det, eller har feil navn, feil alder etc. whatever :)

ALLE som IKKE liker denne ideèn, bes føre opp sitt NEI sammen med sitt ingame nick, som da blir de første nominerte til fredag for gangbang nuking, hehe, etter de beste demokratiske tradisjoner :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, alle som stemmer kommer jo ikke til å bli enige da, men morsom ide! ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, alle som stemmer kommer jo ikke til å bli enige da, men morsom ide! ;)
Har ingenting med enighet å gjøre. Vi bare teller hvem som har blitt nevnt flest ganger innen fredag kl. 18:00.

Eksempelvis kan jeg starte med stammelederen i AUTRO, Freddy-Krueger, som min nominerte, etter at de fucket opp hele den totalitære ledelsen der, som jeg mener er en skandale :)
 

DeletedUser

Guest
Har ingenting med enighet å gjøre. Vi bare teller hvem som har blitt nevnt flest ganger innen fredag kl. 18:00.

Eksempelvis kan jeg starte med stammelederen i AUTRO, Freddy-Krueger, som min nominerte, etter at de fucket opp hele den totalitære ledelsen der, som jeg mener er en skandale :)

Kanskje stemmene KUN burde telle om personen FAKTISK fortjener det?
Ser for meg at folk bare kommer til å stemme på dem de ikke liker :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er jo bare gladvold dette, og støttes i aller høyeste grad :D

Nominerer Freddy-Krueger jeg pga trådstarters fantastiske intiativ :)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje stemmene KUN burde telle om personen FAKTISK fortjener det?
Ser for meg at folk bare kommer til å stemme på dem de ikke liker :)
Det spiller da ingen rolle. Vi skal bare ha et NAVN på en person vi skal nuke for moro skyld. Det er ingen som bryr seg om hvorfor akkurat han har blitt nevnt flest ganger allikevel....vi skal bare NUKE noen som en forhåpentligvis ny koselig helgetradisjon :)
 

DeletedUser

Guest
Repentance Requiem.

"Å være på 1. plass bærer med seg mange goder. Men det bærer også med seg en stor og tung sekk med negative ting, som akkurat nå er altfor tung for meg å bære. Jeg har blitt sliten, rett og slett!" - Voe.blogg.no

På tide å gi han en stor sekk :)
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg også endre min til xWiener for å trekke inn voe i TW?
Hehe, vi må vel kunne godkjenne det :)

Endrer man sin nominasjon, så spesifiser både navnet man ønsker å endre navnet FRA, samt navnet på den nye nominasjonen, slik at opptellingen blir riktig :)
 

DeletedUser

Guest
Likte idéen!
Hva med en poll med alle navnene som blir nevnt her i denne tråden?
Jeg nominerer Kaptein Sortebill, slik at jeg fremdeles beholder førsteplassen i SWC, samt vi får ODD på hans bekostning. :rolleyes:
MWAAHAHA
 

DeletedUser

Guest
Støtter nominasjonen over meg!
La oss alle jekke ned denne Petterøes3!!
 

DeletedUser

Guest
Dritlei denne Petterøes3, eller hva han kaller seg, la oss nuke han! :D
 
Sist redigert av en moderator:
Topp