Merge Core/BOL.

DeletedUser

Guest
Målet vårt blir jo større og lettere å treffe :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi kunne ikke la Biggy få æren av å ha den største og mest skremmende mergen på V1 vet du ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi kunne ikke la Biggy få æren av å ha den største og mest skremmende mergen på V1 vet du ;)

Nei misunnelse er en vond følelse. :eek:

Men ble ikke voldsomt skremt av dette uansett. Samma fiendebildet okke som. Men lykke til!
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du klagde på TWR som tok inn flyktinger jannas, når SFF merget med de.

Utifra dine egne definisjoner av flyktninger kan man jo spørre seg hvem av bol og core som er flyktninger i dette tilfellet?

Eller er det begge?

Nå skjelver både core og bolerne såpass i knærne at de må slå seg sammen for ikke å gå helt i oppløsning..
 

DeletedUser

Guest
Sitat Brann2006: "Dette er tross alt Tribalwars, ikke Mergewars."

Dette blir en lang affære..
 

DeletedUser

Guest
NEi misunnelse er en vond følelse. :eek:

Haha, misunnelse?.. Tror du jeg misunner mergen til Biggy? Jeg sa bare at det var den største, og naturligvis den mest skremmende mergen på V1. Aldri nevnt ordet misunnelse jeg, og heller ikke hintet om det.

Om du oppfattet det slik må jeg bare beklage på dine vegne.
 

DeletedUser

Guest
Du klagde på TWR som tok inn flyktinger jannas, når SFF merget med de.

Utifra dine egne definisjoner av flyktninger kan man jo spørre seg hvem av bol og core som er flyktninger i dette tilfellet?

Eller er det begge?

Nå skjelver både core og bolerne såpass i knærne at de må slå seg sammen for ikke å gå helt i oppløsning..

Klart... Vi skjelver så bena detter sammen i oss!
Nummeret til redningssentralen?? :eek:
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dette åpner for en ny 8 felts motorvei - tvers igjennom Core-land.

Utbygger: TMR m/flere:D
 

DeletedUser

Guest
Du klagde på TWR som tok inn flyktinger jannas, når SFF merget med de.

Utifra dine egne definisjoner av flyktninger kan man jo spørre seg hvem av bol og core som er flyktninger i dette tilfellet?

Eller er det begge?

Nå skjelver både core og bolerne såpass i knærne at de må slå seg sammen for ikke å gå helt i oppløsning..

Har fått meg innebygde sensurlinser jeg! Etter å ha lest en del på forumet så har øynene mine en egen evne til å hoppe elegant over det Jannas sier. Fungerer på samme måte som sensur på amerikanske tv-show: *biip* sier det når det kommer noe som ikke egner seg; i dette tilfellet gjelder det alt som Jannas lirer av seg. Som kan oppsummeres med et laaaaaangt *Biiiiiiiiip*.

Nuff said! :cool:
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du klagde på TWR som tok inn flyktinger jannas, når SFF merget med de.

Utifra dine egne definisjoner av flyktninger kan man jo spørre seg hvem av bol og core som er flyktninger i dette tilfellet?

Eller er det begge?

Nå skjelver både core og bolerne såpass i knærne at de må slå seg sammen for ikke å gå helt i oppløsning..


nei, vi reagerte med AVSKY på at Renegades tok inn våre argeste fiender..

Ingen så kalte dere "flyktninger".

Var mest skuffet over Renegades, SFF var jo stammen vi elsket å "hate"..

Om vi er flyktninger begge stammene?? er du seriøs?? Sjekk ut hvem TW stats..legg inn IB,Core og Bol mot renegades fra krigens start til nå....så kan det vel diskuteres om vi kan kalles flyktninger.(tipper at du IKKE gjør dette da)

dere har tatt litt byer de siste dagene..soo??.nå har dere tatt de fleste inaktive folka Tsosen kjente til...nå må dere snart krige med aktive spillere igjen...
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har fått meg innebygde sensurlinser jeg! Etter å ha lest en del på forumet så har øynene mine en egen evne til å hoppe elegant over det Jannas sier. Fungerer på samme måte som sensur på amerikanske tv-show: *biip* sier det når det kommer noe som ikke egner seg; i dette tilfellet gjelder det alt som Jannas lirer av seg. Som kan oppsummeres med et laaaaaangt *Biiiiiiiiip*.

Nuff said! :cool:


det har et navn....selvbedrag...sannheten kan være en vond pille å svelge avogtil..

Utfordrer dere HELE tiden, dere klarer ikke svare meg,bare BS dere svarer med..

Selv om du ikke kan svare på alt jeg sier og spør om,betyr det ikke at jeg tar feil...det betyr bare at DU ikke klarer holde en diskusjon på et voksent nivå..

Uansett hva jeg kommer med kommer Renegades med barnslige personangrep..Kemp sine kommentarer var jo rett å slett høflige å voksne sammenlignet med andre jeg ikke gidder nevne med nick engang..
 

DeletedUser

Guest
Haha, syns så tydligt jeg kan se et deperat forsøk fra deg å karre til deg flest mulig Core spillerar jeg ! ;)

Det er tragisk brann ;)

Ha Ha Ha jeg er faktisk mere enig med Brann her nå. Dere er jaggu tragiske. Nesten så jeg ler meg skakk på grunn av dobbeltmoralen her! LAL!:p
 

DeletedUser

Guest
det har et navn....selvbedrag...sannheten kan være en vond pille å svelge avogtil..

Utfordrer dere HELE tiden, dere klarer ikke svare meg,bare BS dere svarer med..

Selv om du ikke kan svare på alt jeg sier og spør om,betyr det ikke at jeg tar feil...det betyr bare at DU ikke klarer holde en diskusjon på et voksent nivå..

Uansett hva jeg kommer med kommer Renegades med barnslige personangrep..Kemp sine kommentarer var jo rett å slett høflige å voksne sammenlignet med andre jeg ikke gidder nevne med nick engang..

*Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!*

Søkke meg som jeg elsker de linsene!!!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
maleficare , vær så snill å la kemp å gutta ta seg av propagandaen.
Blir flau
 
Topp