Merge mellom =TSWE= og AKDM

DeletedUser

Guest
Rart det ikke har kommet opp her før. Har folket noen synspunkter på dette?
 

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kommer til og bli en stor stamme med brae kluster, brae spilleree, kommer til og være en stamme på rank 1-3 i framtiden og kankje senere bli den dominerne stamme kankje, etter som de har en bra posisjon :D
 

DeletedUser

Guest
kommer til og bli en stor stamme med brae kluster, brae spilleree, kommer til og være en stamme på rank 1-3 i framtiden og kankje senere bli den dominerne stamme kankje, etter som de har en bra posisjon :D

Jaha ja.. Dominerende stammen? Har mine tvil om akkurat det, men mirakler skjer.. Haha.

Det som dog er positivt, er at vi får en 4. stamme som er rundt 35-40 mill poeng. Dette kan skape mer action i fremtida.
 

DeletedUser

Guest
ha dine tvil du, men de har en god possisjon for resten av verden!

God posisjon hjelper ikke om de faktisk ikke kan å bruke sin posisjon! Så inntil de faktisk får bevist hva de er gode for, har jeg mine tvil, ja.
 

DeletedUser

Guest
Hvor er propagandakongen jannas?
Og brann sine krasse meninger når noen merger?

Med engang Rengades fåretar en merge, om det var når TWR, Fenix og SFF eller ARE og ARW så var jo alle ute med leppa og kalte oss mergekonger etc.
Nå har vel alle stammene som kjemper mot Renegades merga utenom IB, Core/Bol, -SM-/T.K.T og nå AKDM/=TSWE=.

Ja hva har dette for oss å si?
AKDM og Bol får flere poeng og 2-3 spillere kompetente spiller.
Med andre ord lite vil jeg tro.
 

DeletedUser

Guest
Er det noe poeng å si at så vidt jeg vet er ingen av AKDM sine allierte fiendene til =TSWE=? Eller omvendt? Fordi det er den store forskjellen.
 

DeletedUser

Guest
Er det noe poeng å si at så vidt jeg vet er ingen av AKDM sine allierte fiendene til =TSWE=? Eller omvendt? Fordi det er den store forskjellen.

Hypotetisk sett, hva om noen fra deres side ville ta ut =TSWE= da?

Uansett, en merge er en merge, noe dere er blitt ytterst flinke til,
gjelder ikkje alle, for eksempel de få som er igjen i Core : )
 

DeletedUser

Guest
Hmm... Jeg må si jeg foretrekker en merge fremfor å gjøre de til en ny søster/understamme...
Som Renegades har for vane i å gjøre:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hypotetisk sett, hva om noen fra deres side ville ta ut =TSWE= da?

Det er alltid noen som vil angripe enhver alliert stamme - dårlige personlige erfaring, kortsynte medlemmer, dårlige avgjørelser av lederne som inngikk alliansen, osv.

Det som har noe å si er hva som faktisk blir gjennomført.
 

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
God posisjon hjelper ikke om de faktisk ikke kan å bruke sin posisjon! Så inntil de faktisk får bevist hva de er gode for, har jeg mine tvil, ja.

tror de skal vise den ganske fort håper jeg, men de skal vel det, eller er det ikke vits i å merge vis de ikke funker!
 

DeletedUser

Guest
Det er alltid noen som vil angripe enhver alliert stamme - dårlige personlige erfaring, kortsynte medlemmer, dårlige avgjørelser av lederne som inngikk alliansen, osv.

Det som har noe å si er hva som faktisk blir gjennomført.

Forskjell på ta ut å angripe.
Når ledelsen bringer frem forslaget, kan du utelukke de to første alternativene hvertfall.
Sier ikkje meir.
 

DeletedUser

Guest
Forskjell på ta ut å angripe.
Når ledelsen bringer frem forslaget, kan du utelukke de to første alternativene hvertfall.
Sier ikkje meir.

Jeg tror jeg vet mer enn du tror jeg vet.

Men nok om det, jeg er litt overrasket over at =TSWE= kaster bort alt det harde arbeidet de har brukt på å komme seg så høyt oppe, for å bli en del av en annen stamme. Virker litt... bortkastet.
 

DeletedUser

Guest
Du skulle bare sett ARW og ARE på topp du;)

100 medlemmer på hver tror jeg det var?

ARE har jo aldri stått sterkere enn nå? Medlemmstallet har sunket en del, men clusteren vår har vokst og blitt tettere, vi har aldri vært bedre enn hva vi er nå.

Når det gjelder mergen så kan det være det samme. Enig i det Minieirik sier, det blir bare mer og mer imponerende det Renegades skal gjøre.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Min mening om dette:

Ilold. Hvorfor merge med den stammen av alle stammer:confused:

Jaja. Skal ikke si så mye, men dere fikk inn en del uerfarne spillere...
 
Topp