Mesterliga finale!!

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Man u vinner 1-0.. så fort de har scoret (som jeg trur de komemr til og gjøre) så legger de seg bak på!..

HEIA MAN U
:D
 

DeletedUser

Guest
Brann?

Najs, GODSET! ;D

GODSET??? Godset...? Trallalala.....

Før pleide jeg å kalle marienlyst (er det ikke det den heter?) for Brann stadion avd øst siden "VI" alltid gjør det så dårlig der <-------sarkasme :D

Trallalala....:eek:

Man u vinner 1-0.. så fort de har scoret (som jeg trur de komemr til og gjøre) så legger de seg bak på!..

HEIA MAN U
:D

Man U legge seg bakpå mot Chelsea? For det første så er jeg ikke så veldig imponert over mu sine defensive ferdigheter, de må helst angripe for å vinne (selv om de ofte har litt for mye flaks i defensive formasjoner).... Nei skal de vinne må de kjøre angrep, personlig om noen holder en pistol mot hodet mitt og jeg må velge håper jeg at chelsea vinner! Hvorfor, la meg si det slik, det er 7 grunner (minst mot mu), og bare 1 for ;) Tog du an...?

Trallalala....
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tralalalalalllla xD

DING (timbal), trallalala....:D

Ja, har mange gode minner derfra, og jeg mener at som Kr.sand, Bodø og Tromsø bør ha ett lag i eliten så bør også Drammen ha ett! Er jo litt kjekt om dere tar litt rotta (for å bruke deres endinger) på vif f.eks...... :) Mange bergensere som handler på skeidar om dagen?

Jeg boikottet rema i alle år de sponset bartefolket, nå handler jeg ikke mye hos narvesen ;)
 

McDreamy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
YIPPEE!


Skal se kampen på TV men jeg gir ærlig talt plaffen om hvem som vinner:D
Så lenge det blir en underholden kamp med masse mål så er jeg fornøyd;)
 
Sist redigert:

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
dere tror sikkert jeg jukset her:
Leste dette ordet: Mesterliga finale, og stavet det baklengst uten å jukse! ;)
elanif agilretseM...

Sant/ usant???
 
Topp