Milepæler

DeletedUser

Guest
Om du følger med aktivt skal du se at det stemmer Hickdead.
Sikkert flere med 1000 byer farmet nå, men de var ikke først ihvertfall.
 

DeletedUser

Guest
Sjekk medaljeranken maybe? Har vært sånn i en del dager, ingen forandringer som jeg har sett.
 

Hickdead

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Plyndrer:

100: McBitch | Neck111 | WeAreNoobs

1k: McBitch |

10k:


1. Du har inget bevis på att du var den första som farmat 100 gånger.
2. Du har inget bevis på att du var den första som farmat 1000 gånger.

Jag kan väll också göra en Milstolpe tråd och göra så att jag är etta på allting, på det sättet du sköter tråden.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Altså, kan du ikke gi deg da bare hickhead? Han har riktig, kun du som kom nå som protesterer...
 

DeletedUser

Guest
Vel,

Jeg er enig med Hick her..Har ikke sett et eneste bevis på at McBitch har vært først - Bortsett fra IG, men vanligvis har de som har klart det også lagt inn et bilde eller noe for å bevise at de har det. Dermed stoler jeg ikke på spesielt 2 & 3 ved 100 plyndret. Her har folk bare sett på medaljeranken, og skrevet dem opp...
 

DeletedUser

Guest
Tenk om noen med sånn litt færre medaljer har? For de fleste kikker bare på toppen..

De som har 7 medaljer osv. kan også ha 1k plyndret.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Å se på medaljeliste blir feil med tanke på at man kan skjule medaljer og revolvoris.

Eneste kritikken som kan være her er jo at McBitch har ført opp uten at noen har sagt noe, ingen form for bevis foruten IG og at det er så lave milepæler at de er lite troverdige uansett hvem som har 1,2,3 plassen. Så mitt råd: Ta bort 10k raner (hvis du har den), ta bort 100 plyndringer.

Sett inn heltedød, da fra bunn med 1000 enheter noe som er lenger frem i spillet og feil% vil da være betydelig lavere.
 
Topp