Milepæler

DeletedUser

Guest
Tror vi ble samtidig siden det ikke oppdateres konstant, men han kan få 1 plassen siden han hoppet lengre over 100 000 en meg :p
 

DeletedUser

Guest
Da fikk jeg samtidig som han. Siden det ikke oppdateres så ofte. Når jeg fikk den hadde han også pasert. Så derfor er vi begge på 1 eller 2.
Samtidig som han stjal Dagens angriper fra meg :O
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Når gikk du over? I form av angrepet ditt :p

Du må jo ha fått en rapport som har gitt deg ODA så du gikk over 100k ODA, når fikk du den rapporten?
 

DeletedUser

Guest
16.08.11 21:12:14 er min rapport ifra.
Men trodde ikke vi gikk fra rapporten, men oppdatering.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ikke når man går likt over, ikke vært slik på andre verdner i hvertfall, da er det første rapp.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Vel,

Det er en del av spillet - Beviser bare at han har en stamme som klarer å støtte han opp det :) Er også deres feil siden IP angrep han, og hadde ikke det skjedd er det vel mulig han ikke hadde ligget på rank 1. OD :confused:
 

skillance

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Bra dere er positive folkens:p

Opprinnelig skrevet av JoNNiKnOxViLLe
Det er ikke noe å være stolt over.. Og få masse støtte til en by, som blir kraftig angrepet... no respect from me..

ser det ut som eg bryr meg kanskje:D anyways eg står på videre.. så kan dem bare prøve;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er ikke noe å være stolt over.. Og få masse støtte til en by, som blir kraftig angrepet... no respect from me..

Ehm, fordi han sier at en spiller har oppnådd en milepæl så skjønner jeg ikke hvorfor du skal komme med dette utspillet.

Delux spam sier nå jeg :/
 

DeletedUser

Guest
-.-

Jeg bare sier at ODD ikke akkurat er no status å ha når du ikke har gjort jobben selv.. Da er det heller stammerankingen i ODD som teller..
 
Topp