Min Are Blir Gammel Heder!

DeletedUser

Guest
Slenger over min heder til Are, som er den eneste a dagens reale motstander jeg ikke tørr og hive meg ut med. Jeg hedrer hans dag hvor han blir 29, og hvor jeg har spillt med en av .no`s beste spillere. Jeg har lært såpass mye av Are, at jeg kan sitte på skype, og drikke meg full! Med han og andre vel og merke, jeg trenger ikke venner, hvis jeg har Are.
Ja, kanskje noen tror at jeg forelska i han fordri at jeg "tror" han knuser meg lett på tw, nei han vet godt at han ikke gjør ikke det, i stedet samler vi våre syke .no skillz og vi vinner v. etter v. . .Vi er strax på (JA! Både jeg OG Are!) på vei mot våres 3 verden vunni. Han og jeg på v6 og v8, Are på v4, Jeg på v3. . . Og vi BLIR og grøfte AREA på v10, hvis noen vedder imot, tar jeg forhonds bett på FORUM Jayz, dessvere kan jeg ikke gå mere innpå det ang. Norges betting regler osv. La oss ta det IG.
Men, tingen er, Are, er 29 år gammel i dag, gratuler den fantastiske spilleren, under navnene : Ex-con, Judge Judy osv.



king of the rim skrev:
Nå, skal dere hære en historie om meg og Are. . .Are er ûber l33t.
Jeg og are er egentlig boyfriends, men vi prøver og holde "snakket" til det minnimale. . . vi er veldig glad i hverandre, vi kan sitte på skype, og snakke om alt ifra jointen i nord til grissen i sør. . . jeg vet egentlig ikke hva jeg skal frem til bortsett ifra Are is my man whore, vice verca. . .noe som sier at alle dere i poke er mine horer like mye som dere i poke . Vi deler, vi nyter. . .Jeg har et gliske smil, Are har et gliske smil, vi skåler for are sine 29 år i dag, jeg har grå hårene, han har hockey sveisene. . .vi er begge -no svetteste spillere og er vi begge er på vår "3" snart vunni verden, og vi jobber oss til v10 æra. . la oss bruke denne søndagen til og hedre en av .no`s beste spillere, en av de tregeste, men staeste og påvirkende leder noen kan ha som spiller tw pr dags dato! Dem som får spille under Are sitt Nazi styre, burde virkelig føle seg priveligert. Ta det med dere, og lær ifra en av de mest lærte og lateste. . .Det finnes bar en mann, som kan slå denne karen. . .han holder seg i bakgrunnen, og han abslutter hylesten til Are the Mighty. . med signaturen, king of the rim / John.




Dette var en hyllest til mitt størtste forbilde, og min størtste fremgangsdriver på -no. Gratulere så mye med dagen, jeg vet du blir og prioritere den til og knuse AREA. For, det er bare vi som er kvalifisert til og ende verdene vi spiller på "Skype(mmmm)smiley donee, :*) Are. Min beste tw initiativ, og mitt leteste. X O X O Jonhny Boy.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Filler den gamle sulliken år i dag?

Da må je grettulere så mie. Je husser da je prøvde mæ på .no førr første gong på v8 å grunna fært på hå slags nivå som var her. Så traff je'n Are å spørte om å få væra me i stammen hass. Å det fækk je. Å sia har det vøri gudd tajms!

Så gratulerer så mie din gamle ørn!

:)
 

DeletedUser

Guest
får vel gratulere han med dagen jeg også da !!!! gra'ttis are ,keep up the good work !!!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kleint! Men koselig at du ville hylle meg, men må si jeg er litt bekymret for deg når jeg leser "jeg trenger ikke venner, hvis jeg har Are."...

Gir deg positivt rykte jeg så lenge du ikke skriver det samme her på faceveggen min, da nuker jeg deg isteden ;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
herre! har jeg mistet denne også? ja, ja. alderdommen kommer ikke alene skjønner jeg. tenk å glemme vår alles kjære på en slik viktig dag.
jeg håper, og tror, at du finner tilgivelse i ditt lille hjerte en plass for denne utilgivelige forglemmelsen fra min side?
jeg får heller sende deg en gave da slik at du skjønner at jeg angrer meg veldig.

-Knallis.
 
Topp