Min historie fra verden 2

DeletedUser

Guest
Etter jeg fikk høre om at v2 skulle starte mellom 10-12 på en lørdag, tror jeg. Så satt jeg og venta som en unge på at den skulle åpne, oppdaterte siden en gang i minuttet for å se om den hadde kommet. Og den åpnet 5 over 11, da var jeg en av de første inn. Laget stammen DBD, og senere merget med NoVi, fant ut at det var en tabbe, for DBD spillerne var de eneste som kunne sende ordentlig angrep med fakes og sniping, angret når jeg fant ut det. Gjorde alt etter god-boka, gikk veldig bra. Hadde en sitter en uke, han lagde adelsmann for meg, og når jeg kom hjem hadde jeg vel med tropper til å klarere omtrent alle tropper noen skulle hatt. Hadde 3,5k da, og fant en 2,9k by og nobla, tok den 3 ganger, som kom en i Elite på den 4., jeg noblet han til 2, men så sendte en støtte. Det kostet meg topp 5. Etter det tok en annen fyr i Elite den byen jeg hadde klarert, tapte på det også, hadde jeg fått tatt begge hadde jeg vært topp 3. Satt oppe på natta for å sende farming og nukes. Etter det joinet jeg Elite, og tok God of War. Da var jeg ikke så hevntørst etter Elite likevel, så hadde jeg en sitter som var uheldigvis fra NoVi som bor like ved meg som jeg trodde jeg kjente, og han stakk fra Elite. Men ledelsen i NoVi bortforklarte med at jeg var spion, og jeg sa en annen forklaring til Elite i håp om å komme tilbake, for at jeg visste det var dumt å sette utenomstående sitter. Etter det noblet jeg alt untatt Elite, og tok 3 gråbyer, og ble sparka av slavko fordi han ville ta byene mine, og jeg søkte inn hos Elite,men gikk ikke. Stod nesten alene mot hele NoVi, + bittelitt hjelp fra Elite. Etter hvert orka jeg ikke være alene mot alle,og skjønte jeg kom til å tape etter hvert, og ga opp. Kom meg som flyktning ned et annet sted, hadde noen små byer, men dem tok K-m-s og massangrepet hele dagen lang, og jeg ga atter en gang opp for det var enda mer håpløst.
 

DeletedUser

Guest
ja det var veldig synn at det gikk så dårlig når du hadde en så bra start
 

DeletedUser

Guest
det er synd at du blir sparka fra slavko pga en dusten ville ha byene, så EGO! kunne jo hatt en annen god grunn lissom ;)
 
Topp