Min søte lille offentlige beklagelse!

DeletedUser

Guest
Jada, du leste riktig. ;)

Først av alt. Så må jeg beklage Yakuza og spesielt RDI-rsr (pluss DOGZ og originalen på Kav3) for å ha kalt meg Kongen av verden 3 på off forum. Det er jo originalen som skal ha det nicket på off forum. Dermed var det frekt av meg å ta det nicket.

Så var det neste.. Skal vi se.. Så vil jeg beklage for at jeg utga meg for å være en annen en det jeg egentlig var. Det var frekt på flere måter. Både dårlig gjort ovenfor den personen jeg utga meg for å være, og RDI-rsr at jeg utga meg for å ha spilt med ham i DOGZ, noe som jeg ikke hadde. Det var også en løgn ovenfor Yakuza som ikke var akseptabelt, noe jeg fikk merke. Så jeg har lært. No more lies. Men jeg kan si med hånden på hjertet uten å lyve at dere tar feil i deres mistanker om hvilke kontoer jeg tidligere har spilt.

Sist vil jeg beklage for dårlige og hodeløse innlegg som var rettet imot Yakuza uten bevis, selv om jeg senere fikk vite at noen av dem var sanne. Også beklage for løgner jeg har postet på off forum og arrogante svar til Yakuza på dette off forum.

Nå som jeg gikk ut av min konto i UNI, av flere grunner, blant annet ledermåten, så kan jeg endelig poste mine egentlige meninger om disse to toppstammene uten å bekymre meg for sinte stammekollegaer.

Så.. jeg holder nok med Yakuza i en eventuell krig mellom UNI fam og Yakuza, grunnet måten Yakuza blir styrt på og samholdet i stammen. Det er en kjempestamme, sammensveiset som fy. De blir nok en klar vinner i en eventuell krig her. Mens UNI driver å venter på klarsignal, fyrer dere løs uten å nøle. Demokratiet deres er også topp. Og måten hele stammen deltar på, med at deres sørligste spillere er med å hjelper stammekollegaer helt i nord er konge. Hele stammen deltar her.

Go Yakuza! :D

Dette var et lite rørende innlegg fra en sterkt hatet v3 spiller. :)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Takk
Men kan jeg spørre om EN ting....
Pådro du kontoen KAV3 straff med vilje??
 

DeletedUser

Guest
Takk
Men kan jeg spørre om EN ting....
Pådro du kontoen KAV3 straff med vilje??

Nei ikke i det hele tatt. Jeg prøvde faktisk å forhindre bystraffen. Jeg laget en konto med 126 poeng på v3 som jeg skulle bruke til å følge med på v3 sin utvikling ettersom jeg i det øyeblikket ikke hadde noen konto på v3. Dette var jo dager etter jeg slutta på Kav3. Men dere hadde ikke skiftet passord på Kav3. Derfor hadde jeg "tilgang til 2 kontoer på v3". Det var visst ulovlig. Jeg sendte masse anketickets, men det hjalp ikke. Hadde det ikke vært for at jeg hadde anket, hadde kontoen blitt permbannet. Jeg valgte i tillegg at den kontoen på 126 poeng skulle bli slettet, istedenfor Kav3, noe som jeg ikke ville gjort hvis hensikten var å ødelegge for dere.
 
Sist redigert av en moderator:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Så ikke denne før nå siden jeg har vært på ferie. Bra du iaf sa til slutt hva som virkelig skjedde, selv om en mod redigerte noe vekk sikkert. Gidder du å sende det du skreiv orginalt? :)
 

DeletedUser

Guest
Så ikke denne før nå siden jeg har vært på ferie. Bra du iaf sa til slutt hva som virkelig skjedde, selv om en mod redigerte noe vekk sikkert. Gidder du å sende det du skreiv orginalt? :)

Dette er det jeg skrev originalt. Moden redigerte bare vekk quoten på en melding som ble fjerna på grunn av grovt innhold. :p
 
Topp