Nedstemt/ikke mulig Mine ideer

DeletedUser

Guest
jeg har ikke spilt TW på en stund, og vet ikke hva som har blittlagt inn som ikke var her før, men jeg har noen forslag til nye funksjoner:
- sende gaver: det burde gå an å sende gratis gaver til vennene
dine en gang i døgnet el. noe sånt.
jo flere poeng du har, jo bedre gaver kan du sende.
- ikke bare barbarlansbyer: det burde være flere ting å angripe enn
andre spillere og barbarlansbyer, f.eks angrip en skog og få tre,
angripe fjell og få stein osv.
- innsjøer: kanskje legge til noen innsjøer rundt omkring, gjerne på
størrelse med noen byer. rundt dem legges til noen landsbyer ved
vannet, der du ikke bare kan bygge de samme gamle tingene, men også
en havn der du kan lage skip. i disse innsjøene kunne det kanskje
legges noen øyer på størrelse med én landsby eller to, der du også
kan få byer

jeg vet ikke hvilke forslag som er lagt ut før, så jeg gir dere disse. kanskje jeg finner på mer senere.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ehh... og poenget er? :p Føler det er litt tull å bruke tid og krefter på sånne ting. Dette er et krigsspill, ikke et klemmespill. Sende gaver kan dere gjøre på Face :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kansje ikke du vil ha det :) Men det kan vere at noen andre vil ha det, og du trenger ikke klandre dem for det ..
 

DeletedUser

Guest
Det heter ikke jeg vil ha, det heter kan jeg få... :p

Jeg mener det blir unødvendig ;) Det er en masse spill med gavefunksjoner fra før, spill dem. Folk spiller ikke TW for å sende gaver, de spiller det for å krige mot hverandre. Og dersom du og et par andre vil ha det, mens resten ikke hadde brukt det... da blir det unødvendig, da :)

EDIT: Jeg klandrer ingen, jeg bare forklarer hvorfor jeg er uenig med deg ;)
 

DeletedUser

Guest
Forslagene i førsteposten støttes ikke.

Sånne forslag har vært oppe før, og vil helt sikkert komme opp igjen senere. Problemet er at forslagene endrer så mye med selve spillet at det ikke vil være Tribalwars mer, men en helt annet spill. Grepolis er vel et spill som er nære de forslagene som ligger i førsteposten.

edit: For gavefunksjoner i spill, spill noe på Facebook...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det heter ikke jeg vil ha, det heter kan jeg få... :p

Jeg mener det blir unødvendig ;) Det er en masse spill med gavefunksjoner fra før, spill dem. Folk spiller ikke TW for å sende gaver, de spiller det for å krige mot hverandre. Og dersom du og et par andre vil ha det, mens resten ikke hadde brukt det... da blir det unødvendig, da :)

EDIT: Jeg klandrer ingen, jeg bare forklarer hvorfor jeg er uenig med deg ;)

Du sier noe ja :)
 

DeletedUser

Guest
jeg må si at forslaget om alternativ til barbarbyer er interressant. Når man trenger en spesifikk ressurs, så kan man f.eks angripe skog for å få tre. Dette vil gavne aktive spillere som farmer. Dette vil være uaktuelt å innføre på verdener som allerede er oppe, men kunne blitt innført i enkelte nye verdener.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg likte også det forslaget med tre, leire og jern litt - Og ville faktisk vært morsomt å prøvd på en server :)
 

DeletedUser

Guest
Liker også den idèen :) Men jeg ville også hatt slik at vi kan oppgradere troppene til nivå 3 f.eks:) Slik som de har på engelske verdener :D
 

DeletedUser

Guest
Man sender ikke ut hæren sin for å få mer tømmer, jern eller leire, man sender tømmermenn osv. Og de finnes allerede i byen.

Troppene dine kan stjele ressurser som allerede ligger klart i et varehus, men de hugger ikke ned trær selv og de utvinner ikke jern heller. Skulle tatt seg ut. ;)
 

DeletedUser

Guest
En krigsøks og en vedøks er to helt forskjellige ting :)

det var det i lord of the ring... tror det var de filmene :D

Anyways...tror ikke det var så vanlig å se krigere bære med seg drøssevis av jern og tømmer fra sine plyndringer i middelalderen heller da, så det argumentet er ikke helt på sin plass.
 

DeletedUser

Guest
Det var jo det di kriga for :p Di plyndra jo kirker og det som var for og så ta med seg bytte hjem ^^
 

DeletedUser

Guest
da plyndret de vel heller gull i stedet for en klump leire...
 

DeletedUser

Guest
ellers burde nok hele gjengen trengt psykisk hjelp etter å ha risikert livet for en leireklump...
 
Topp