mIRC

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Nope :) Du KAN registrere en orginal mirc-client hvis du vil. Jeg vil anbefale at du bruker den orginale først, så kan du heller spørre om råd hvis du vil bruke den etter 30-dagers test-perioden ;)
 

DeletedUser

Guest
Du kan også bruke Opera til å snakke på IRC med.. Det gjer du med å velge "Tools" > "Mail and chat accounts". Resten bør vere åpenbart. Husk å velg irc.quakenet.org og ikkje opera-irc.
 

DeletedUser

Guest
Nope :) Du KAN registrere en orginal mirc-client hvis du vil. Jeg vil anbefale at du bruker den orginale først, så kan du heller spørre om råd hvis du vil bruke den etter 30-dagers test-perioden ;)

Mener du med "KAN" at 'det er mulig', eller at 'man må' registrere seg etter 30 dager ?

Uansett er det sånn at boksen som kommer opp ved start av mIRC (etter 30 dager) står å blinker i ca 5 sekunder, og så er det mulig å trykke på "Continue".

-- Folk må bli aktive på IRC, mye morsommere enn å spamme ned Off-Topic'en her på forumet !
 

nuppe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
mIRC er helt gratis. Man får info om hvordan man kan betale, men det er ikke et must :)
Den orginale klienten kan være nokså vanskelig å sette seg inn i hvis man aldri har vært borti noe lignende, men det er utallige andre, enklere klienter. Når man først har fått det i fingrene er det ingen problem.

Er du på #Tribalwars.no kan du dobbelklikke på nicket mitt for å få opp en privat chat.
Da er det bare å spørre i vei, så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe.

Er også tilgjengelig her og på skype. Bare å spørre =)

På chatten/kanalen får du også hjelp med in-game relaterte vanskeligheter, av CM og moderatorer.
 

DeletedUser

Guest
du trenger ikke registrere deg nei :p


den 30 dagers "trialen" kan du bruke evig du må bare vente like 10-15 sec før du kan trykke ok å gå videre.


har selv brukt mirc i snart 8 år, på den "trialen" ^^
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Thx bambam! Den var såpass bra at den er lagt til på forsiden av tribalwars.no :)
 
Topp