Duplikat Mobil versjon av forumet

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
God dag!

Var no denne Mobil versjonen av forumet eg maser slik om!

Eg ser at forslaget mitt blei videresendt til Inno, men at det ikkje ser ut til å ha blitt noke av det, so vidt eg veit. Derfor ønsker eg litt tilbakemelding på det! Eg ser at .net sitt forum har fått mobil versjon. (Gå ned på stilvalg heilt nede til vesntre for å velge den). Derfor lurer eg på om det er slik at .No kan få det? :)
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Såvidt jeg vet kjører .net med en ny versjon av forumet hvor det er mulig å legge inn en noenlunde fungerende mobilversjon. Jeg tror ikke jeg har denne muligheten enda, men jeg kan sjekke.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nei jeg har ikke fått muligheten enda ser jeg. Vi får bare vente til vi får gleden av et oppdatert forum :)
 

DeletedUser

Guest
Mase litt da ;) Jeg husker dette temaet ble tatt opp tidligere, så det er hvertfall ønske om det.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Mase litt da ;) Jeg husker dette temaet ble tatt opp tidligere, så det er hvertfall ønske om det.

Oppdatering av forumet har vel "vi" masa om i noen år nå ;P
Jeg har lært meg at det kommer når det kommer, hehe. Bare håper det blir snart.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Mase litt da ;) Jeg husker dette temaet ble tatt opp tidligere, så det er hvertfall ønske om det.

Jepp, var nok eg som tok det opp (angel)

Men vi får vel berre vente i spenning. Vil tru at ein del større forum vil bli prioritert framfor oss ;)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jepp, var nok eg som tok det opp (angel)

Men vi får vel berre vente i spenning. Vil tru at ein del større forum vil bli prioritert framfor oss ;)

Det som er så fint med å ha et lite forum, er at vi slipper å være prøvekaniner. :D
Vi får kun ting til oss dersom det fungerer ordentlig, og det er jo greit.
 

DeletedUser

Guest
Kan jo av og til være litt moro og være prøve kanner :p
Hehe..
 
Topp