Videresendt, Inno Mobilversionen og appen, div bugs/glitcher.

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Jeg har lagt til 2 bugs ved mobilvesjonen/evtl noe man kan endre på.


1(denne er til appen)) du rekruterer skal vi si: 10øksemenn, så blir to av dem faridg bygget, da burde det stått: 8 øksemenn under prod, sant? Desverre så fortsetter det å stå 10øksemen selv om noen av dem er ferdig, dette irriterer meg til de grader at jeg sitter å knirker med tennene osv, da det gjør det vanskelig å beregne hvor mye tropper du har hvis fu vil lage et fullt nuke, for du kan lett lage noen tropper for mye.


2(denne er til mobilvesjonen)du går på en spillers profil, og så har han mere enn 25 byer, da står det under de 25 du kan se: vis resterende landsbyer. Hvis du trykker denne, så får du ikke se resten av byene, de blir rett og slett borte og du kan ikke se en eneste av byene til spilleren.



Mvh nikkow
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sliter med det øksegreiene eg okså.. :/

Skulle klage på det men eg gadd ikkje ^^
 

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
sliter med at eg mister nettet oftere... der bussen stopper om morningene pleide eg å ha beste tilgang, og nå tar det 2 minutt på å bare komme seg til stammens forum...
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Her er noen flere jeg har lagt mere til:

1) jeg savner at appen har en knapp til å videresende rapporter

2) dessuten synes jeg at du faktisk burde få linken til rapporter du offentligjør, for det får jeg ikke.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
sliter med at eg mister nettet oftere... der bussen stopper om morningene pleide eg å ha beste tilgang, og nå tar det 2 minutt på å bare komme seg til stammens forum...

Dette er da sannsynligvis ikke pga appen/mobilvesionen.
 

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Dette er da sannsynligvis ikke pga appen/mobilvesionen.

ser jo ut til det, for når det ikkje var opdatert, så gikk det jo raskere, så når det blei ferdig og klart, så blei det bare treigere...






kunne vi egentlig ikkje bare laga til at vi kunne få det tilbake til orginalen dei som ville?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Får ikke opp hele siden når jeg logger inn via mobilen, kun den delen som skjermen min er stor nok til å vise. Irr!
 
Topp