Tas til følge Moral

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Noen raske punkter til forslag rundt forbedring av moral-systemet.

  • Spillere som har startet samtidig burde alltid ha 100% moral mot hverandre. Jeg synes moral skal være til fordel for de som registrerer seg sent, ikke straffe de som vokser fortere. Ulempen med dette er dog at nye spillere får det vanskeligere.
  • Moralen burde forbli konstant, iallefall i en tidsperiode, på spillere som blir adlet ned. Uansett om moralen er til for å hjelpe nye spillere eller sent registrerte kontoer, vil moralen i dette tilfellet ikke hjelpe for noen av delene.
  • Jeg vet at moralen øker til 50% når en spiller ikke vokser under en periode. Men et problem er spillere som logger inn en gang i uka (+/-) og oppgraderer det de har ressurser til, enten for moro skyld eller kun for å følge med på utviklingen på en verden de har spilt på. Har disse spillerne en ok mengde deff blir det unødvendig dyrt for de større spillerne å ta ut dette. Tribal Wars er et spill som krever aktivitet, det vet de fleste. Dersom man kun logger inn med noen dagers intervaller burde moralen stige raskere.
  • Moralen burde fjernes en bestemt tid etter at kontoen ble registrert/gradvis reduseres, gjerne etter en ikke alt for lang tidsperiode (dette er også bra for å forhindre problemet i punktet over, altså delvis inaktive spillere). Denne tiden kan for eksempel være på 1-2 måneder (eller at den gradvis fjernes over et halvår), der formålet med tiden er å la spilleren bygge seg stor nok til å kunne forsvare seg selv mot de som registrerte seg tidligere.

Tanker?

(Dette er punkter fra hva Chris og jeg diskuterte tidligere)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg synes moral skal være til fordel for de som registrerer seg sent, ikke straffe de som vokser fortere.

mener du vell?

Syns alle punktene dine var gode :) poengbasert moral helt til den plutselig blir fjernet er ingen god løsning. Tror faktisk det er usunt for verdener generelt sett.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Tids- og poengbasert moral finnes allerede. Jeg vet ikke hvorfor det ikke er i bruk på .no
 
Topp