Morsomme meldinger\mail

hadenmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fikk denne fra en rar pappa

post skrev:
Krigrø I dag kl 03:10
Det står at du er 43 år på profilen din, da synes jeg at du skal holde deg for god til å true barn på 9 år. Det er for dumt, han har ikke gjort noe som helst mot deg. Han vet ikke hva "gråbyer" er, og det vet ikke jeg heller. Du har da vel tatt nok byer fra ham, så dette blir for dumt

Mvh. Faren

hadenmann I dag kl 04:32
Du spøker sant, det er vel ingen som henter pappa når de taper i dataspill? Henter han deg når han er uenig med andre på skolen og? At han ikke vet hva gråbyer er, vel da er det ikke mer å si om denne saken. Blir å legge dette brevet ut på stammens sitt forum. Vi trenger noe å le av.

Mvh
hadenmann
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
er jo 9 åringer så spiller. synes litt synd på den gutten kjenner jeg..

han er sikkert ikke så flink, vet sikkert ikke helt om de uoffisielle reglene..

han var sikkert driitstolt når han fikk by nr2..kanskje han skrøyta til kompisene sine i 3 klasse..

huff da..selv hadde jeg kanskje ikke vert så stolt av å knuse en 9 åring, men men..ser jo hva stamme du er i :p

tryggere å adle 9åringer en å angripe fienden...ifølge kemp er jo bol cx bare småunger..kanskje du vil prøve?
 

DeletedUser

Guest
Han burde heller spille Risk med pappan sin :)
Det gjorde jeg, og jeg tapte hver gang:mad:
 

DeletedUser

Guest
lol
du suger i risk!
jeg drepte 10 bataljoner med 1 bataljon en gang jeg ble angrepet i siam:p
 

DeletedUser

Guest
Har gjort lignende jeg og :p
I forfjor eller noe vant jeg på åtte runder:cool:
 

DeletedUser

Guest
emmh...

Det kales flaks:rolleyes:
Vet da det da :p
Vanligvis tar det lenger tid for meg å vinne, eventuelt at spillene bare stopper fordi de ikke går noen vei.
Hoi, der ble en litt veldig mektig, alle ganger han, og så ganger alle han :p
Nesten som i TW, bare uten spyttslikkerene. Og så greier det å holde interessen min i noen dager :p
 
Reaksjonspoeng
3
Forrige gang jeg spilte risk, så ble vi så uenige om reglene(hadde mistet regelheftet og det var lenge siden vi hadde spilt sist) at det nesten ble slagsmål. Jeg går fortsatt i en lang sirkel rundt han som jeg spilte med.




Vel det siste der var ikke sant, men resten var:D
 
Topp