Besvart Mulighet for og få til en Old school verden(v14)

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Med limited haul blir denn fordelen større dog:

No-haul har de bare ressfelta å tenke på som gir de eldre spillerne en fordel
Mens på limited haul så har man det at farmegrensen er høyere, og at ressfelta er høyere :)

Get it?
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Med limited haul blir denn fordelen større dog:

No-haul har de bare ressfelta å tenke på som gir de eldre spillerne en fordel
Mens på limited haul så har man det at farmegrensen er høyere, og at ressfelta er høyere :)

Get it?

Men jeg er den tredje største på verden 13, og det skal sies, at det ikke er mange som farmer når de får så mange byer med ressfelt i 30. Farmingen betyr nok da rundt 1% av din totale inntekt hver dag. Du tjener også inn nok ress ved å sende 5-6 nukes. Det er lite forskjell mellom limited haul og no haul, om du ser vekk fra oppstarten.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Men jeg er den tredje største på verden 13, og det skal sies, at det ikke er mange som farmer når de får så mange byer med ressfelt i 30. Farmingen betyr nok da rundt 1% av din totale inntekt hver dag. Du tjener også inn nok ress ved å sende 5-6 nukes. Det er lite forskjell mellom limited haul og no haul, om du ser vekk fra oppstarten.


Jaha, var ikke det jeg fikk intrykk av her(det du sier til farming, tipper vel zippy og gone, og de fleste andre på topp ligger på limiten nesten konstant de også):

[11/02/13 15:11] Magnus aka Martyrio/Skurre: 979,948/983,958

Ellers godt poeng dog :)
 

DeletedUser

Guest
Men jeg er den tredje største på verden 13, og det skal sies, at det ikke er mange som farmer når de får så mange byer med ressfelt i 30. Farmingen betyr nok da rundt 1% av din totale inntekt hver dag. Du tjener også inn nok ress ved å sende 5-6 nukes. Det er lite forskjell mellom limited haul og no haul, om du ser vekk fra oppstarten.

e no flere som farmer selv om de har mange byer, selv med 500 byer så farmer eg for det tilsvarer ganske mye ress om man sender deffen ut en gang for dagen
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
e no flere som farmer selv om de har mange byer, selv med 500 byer så farmer eg for det tilsvarer ganske mye ress om man sender deffen ut en gang for dagen

Snakker om verdener med limited haul da, siden det er snakk om no haul ;) Når du har f.eks 100 byer med ressfelt i 30, tjener du 4100*3*24*100 = 29,5mill. Om du da har farmlimit på 1mill da så utgjør farmingen 1mill/30,5mill = 3,8% av din daglige ressinntekt.

Men som du sier, har du 500 byer, er det helt ubetydelig om du farmer eller ei, på en verden med limited haul...
 

DeletedUser

Guest
Støttes!

Håper det verdenen og vil bli avgjort på dominanse 80-100%?
 

DeletedUser

Guest
som regel blir det en avstemning på slutten av verden (end game) kor man kan stemme over om den ska avgjøres 2 eller 3 måneder eller ved 100% dominans og da blir det som regel 100% dominans
 
Topp