mye kvinnelige spillere

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg har rattet litt rundt på profilene til et nett lite utvalg av spillere. og det som slår meg er at spillere som jeg var rimelig sikker på var av hankjønnet, fremstår som mer femi i V5.
er det noen grunn til dette?? er det for og få et lite fortrinn i V5?? eller har de kommet i kontakt med sin feminine side??
og skriver jeg dette i ren desperasjon over at jeg ikke har kommet på denne kongstanken selv???

kjør debat.
 

DeletedUser

Guest
godt spørsmål jeg vet ikke hvorfor jeg heller.... håper noen vet svaret da

kan jo være at menn er optatt på andre verdener da...
 

DeletedUser

Guest
vet om noen som vil ha kvinnelige bilder på profilen osv for det gjør naboene mere redde for å angripe XD
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dere hakke noe på tw å gjøre. Hysj på deg, pell deg opp i senga nå.:mad:
 

DeletedUser

Guest
jeg har rattet litt rundt på profilene til et nett lite utvalg av spillere. og det som slår meg er at spillere som jeg var rimelig sikker på var av hankjønnet, fremstår som mer femi i V5.
er det noen grunn til dette?? er det for og få et lite fortrinn i V5?? eller har de kommet i kontakt med sin feminine side??
og skriver jeg dette i ren desperasjon over at jeg ikke har kommet på denne kongstanken selv???

kjør debat.

Jeg tror heller at de endelig har forstått at de er noen kjerringer.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror nok mer at V5 består av mannlige transvestitter som synes det er kjekt med kirke, medaljer og alt det der.

De ser sannsynligvis sånn ut:

[spoil]
Pondus-lekegrinda-stor.jpg
[/spoil]
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Kvinnelige spillere ftw :) De har skjønt at vi er best, så ikke rart om noen prøver å være som oss hehe :D
 
Topp