Nå får det være nok?

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Forumet er ødelagt

Vet jeg ikke er den som har vært her lengst på forumet, men begynte her en gang rundt v23. Synest det var ganske gøy å ha et sted å prate litt og lese litt godt lesestoff som f.eks topp 25, rate spilleren over og diverse andre gøye påfunn på off-forumet, fikk meg til og med til å skrive litt selv ( selvom jeg hater å skrive :) ). Men nå i den siste tiden har alt gått rett vest desverre. Jeg har ingen glede av å gå inn på off-forumet lengre og så popper det opp 100 poster om klaging og misnøye og sutring. Visst det er det forumet har blitt til er det ikke lenge igjen før det er dødt her.

Det som irriterer meg mest er misunnelsen og klagingen på PP bruk, uansett hvor mye dere klager og ligger kort på bordet, HÅVER innogames inn på PP, så kommer ikke til å bli noe endring på det i nærmeste fremtid tipper jeg. SÅ TA DERE EN BOLLE, HOLD KJEFT og lag en toppliste istedenfor slik at vi kan få tilbake litt stemning her på forumet.


Følte det var et sted vi kunne kødde litt rundt og slik når jeg begynte her og det var ganske moro, om det fortsetter slik som det holder på nå på forumet fremover, kommer mange til å miste interessen for å være rundt her, og det vil aldri være noen nye som i det hele tatt ser noe glede eller vits i å henge rundt på forumet her.




Så slutt å ødelegg forumet med dårlig stemning <3

-sim
 
Sist redigert av en moderator:
Topp