Besvart Når kommer svaret?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Du svarte ikke på spørsmålet mitt.

Neivel.. Selvfølgelig er et argument at det øker fortjenesten - dette er en bedrift og alle bedrifter ønsker å tjene penger.


Okay, så det du sier er at først så oppførte du deg håpløst (noe du allerede har innrømmet), og reagerte han. Så du startet med den håpløse oppførselen, og etter at han reagerte på det, så er du uvillig til å innrømme at du startet den dårlige oppførselen. Skjønner. Skuffende av deg.

Feil! Han hadde allerede begynt det han bare fortsette med å gjøre før jeg i det hele tatt hadde svart han i den tråden. Hadde det kun holdt seg til de få innleggene hadde jeg mer enn gjerne sagt unnskyld, men ikke når det går over stokk og stein. Da er det ikke lengre noe å unnskylde fra min side.

Jeg kan anbefale deg å lese opp om Bayes regel. Du er alltid slik at "åja, denne ene tingen er jo ikke så ille". Men når man tenker over alle de gangene du feiler på det samme, så er jeg imponert over din totale mangel på evne til selvkritikk.

Jeg har aldri sagt at det ikke er ille. Hadde jeg ment at det ikke var kritikkverdig, så hadde jeg heller ikke brydd meg det spor i å faktisk prøve å bli bedre på det.. noe jeg også gjør. Jeg vet at jeg er dårlig på å legge ut nyheter på forsiden, men det er også (som sagt) noe jeg jobber med og håper jeg får til framover. Vet liksom ikke helt hva annet du forventer jeg skal gjøre de gangene jeg glemmer det annet enn å gi meg selv et spark i leggen.


Okay, så... Nå er jeg forvirret. Hva var grunnen til at du ikke svarte på de innleggene igjen? Det kan umulig være at du var enig i alt som sto der, det kan vi utelukke. Og det var ikke fordi de var dårlig formulert eller med mange banneord. Som er de to grunnene du har oppgitt.

Det er noen få ting i den tråden der jeg følte at jeg kunne svare på, noe jeg også tenkte jeg skulle ta når jeg faktisk hadde tid til å sette meg ned med det. Det har ikke vært tilfelle i det siste, men nå har du et svar der i det minste.


Noen har nevnt at teamet mener det kun gjelder egne spørsmålstråder. Noen andre (meg) har pekt ut at det ikke står noe om det i retningslinjene, og at - igjen - så er det irrelevant hva som står i teamet sine hoder. Det er det som står svart på hvitt som er tilgjengelig for alle, og er det man burde forholde seg til. Når jeg pekte dette ut kom det ikke noe fornuftig svar fra dere. Atter en ting dere dummet dere ut på med reglene før, som dere ikke har greid å fikse.

Som heller ikke gjelder alle påminnelsene, og tidligere anledningene du har hatt til å peke dette ut. Fail. Igjen.


Okay, min feil. Da legger jeg det til i retningslinjene.


Tror eg svarte for deg på denne :p

Ja du gjorde visst det :)

E derfor vi har HP rundne. Dakapo får overtalt dem til og ikke ha Pp funksjoner der. Så vil anbefale deg og spille Hp 8 e kun med PK og varer i 1 mnd. Men e enig det beste hadde vært en vanlig verden uten noe annet en PK :)

De trenger ikke nødvendigvis å vare kun i en mnd - de kan vare lengre også, opp til 6 måneder.
 

DeletedUser

Guest
Hva med å ta 2 runder med flere pp-funksjoner, 1 runde med normale pp-funksjoner. SÅ kan vi se hvilke verdner som får størst oppslutning. Foreslå det for de pengegriske nekene i Tyskland.
 

DeletedUser

Guest
Det har jo ikke noe å si, for når det er en verden oppe igjen så er det jo den med flest som tjener mest. Selv om kanskje det gjenomføres slik du sier og normale pp funksjoner vinner så vil det fortsatt være slik at når det kommer til en verden at jo flere pp funksjoner jo mer penger får de. Det er ihvertfall min teori.
 

DeletedUser

Guest
Om folk vet på forhånd at det vil komme en verden med slike innstillinger, så tror jeg nok en god del vil kun starte opp der, for å markere at det er slike verdener man vil ha. Mulig jeg tar feil, men jeg tipper Innogames ikke har baller til å forsøke det.
 

DeletedUser

Guest
For å si det sånn, jeg tror de har fått meg seg hva vi vil ha for lengst, og det sier jo litt om hvor de stiller seg i forhold til brukerne. Det viser hvor langt de er villige til å strekke seg for å tilfredstille oss brukere, og det er etter min og din mening alt for kort. Greit, jeg skjønner det at de skal tjene penger, men de bør begynne å tenke mer langsiktig, tjene mer penger nå og miste kunder eller ha en fast jobb i flere tiår fremover ved å tilfredstille kundene.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville heller hatt økte priser, innen rimelighetens grenser, på de normale pp-funksjonene, enn å ha alle funksjonene.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det måtte antakeligvis blitt over 1000% økning for å demme opp for de VERSTE tapene.
Men det ville likevel ikke vært i nærheten av det de hadde tapt på å gjøre en slik endring.

Og jeg er ikke så sikker på at de ville gått med på et slikt kompromiss.
 

DeletedUser

Guest
Nei, 1000% er alt for mye, ihvertfall for ungdoms gruppen av tw spillere, som er en vesentlig del av inntekten til inno.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
1000% økning på de vanlige funksjonene er ikke nok til å demme opp eventuelle tap. Det er ganske logisk hvis du tenker over hvor mange forskjellige funksjoner de skulle gjort avkall på.

Og ungdomsgruppen er nok en vesentlig del av inntekten, ja, men de er langt i fra den største. Folk med jobb kjøper nok en god del mer PP.
 

DeletedUser

Guest
Nå har vi snart 3 verdener oppe (v14, v15 og v16), hvor alle premiumfunksjoner er aktivert. På v13, som det forøvrig ikke er mulig å starte i nå, er det i tillegg til alle premiumfunksjoner også mulig å kjøpe adelsmenn. Jeg kan ikke fatte at ikke disse verdenene bringer inn nok penger til sammen, så det kan bli mulig å starte opp en vanlig verden uten alle premiumfunksjonene.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg er enig i at det bør være en mulighet for oss å få en vanlig verden periodisk.
Både for å få variasjon på våre verdener, men også for å appellere bedre til de som ikke har like god råd som andre.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig i at det bør være en mulighet for oss å få en vanlig verden periodisk.
Både for å få variasjon på våre verdener, men også for å appellere bedre til de som ikke har like god råd som andre.

Jepp, og siden slike verdener uten alle pp-funksjonene ofte varer lenge, kan det være mulig å holde det gående med en slik verden oppe hele tiden.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Hva vil inno mest: Miste spillere og penger, eller å sikre spillere å få litt inntekt?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det Inno vil mest, er sannsynligvis det de tjener mest penger på.
Og det er ikke å fjerne PP-funksjonene.

Selv om spillerbasen skulle bli redusert noe.
 

DeletedUser

Guest
Som selvføglelig er en veldig kortsiktig og korttenkt måte å opptre på.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig i at det bør være en mulighet for oss å få en vanlig verden periodisk.
Både for å få variasjon på våre verdener, men også for å appellere bedre til de som ikke har like god råd som andre.

Er jo ikke bare å ha råd.
Flere her har sikkert mulighet til å betale pp for hele topp40, er vel mer viljen det går på.
 

DeletedUser

Guest
Et balansert strategi-spill er attraktivt for kundene, ikke et strategi-spill hvor penger gjør opp for dårlige strategier. Jeg tror tribalwars kommer til å miste kjernespillerne som spiller aktivt og bruker mye tid på spillet, så kommer det bare til å være midlertidige "casual-spillere" igjen. Problemet er at de stabile spillerne kommer til å spille andre strategispill hvor man ikke kan påvirke spillet direkte med penger.
 
Sist redigert av en moderator:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Et balansert strategi-spill er attraktivt for kundene, ikke et strategi-spill hvor penger gjør opp for dårlige strategier. Jeg tror tribalwars kommer til å miste kjernespillerne som spiller aktivt og bruker mye tid på spillet, så kommer det bare til å være midlertidige "casual-spillere" igjen. Problemet er at de stabile spillerne kommer til å spille andre strategispill hvor man ikke kan påvirke spillet direkte med penger.

amen...
 

DeletedUser

Guest
Neivel.. Selvfølgelig er et argument at det øker fortjenesten - dette er en bedrift og alle bedrifter ønsker å tjene penger.

Og er dette det eneste argumentet i den kategorien?

Feil! Han hadde allerede begynt det han bare fortsette med å gjøre før jeg i det hele tatt hadde svart han i den tråden. Hadde det kun holdt seg til de få innleggene hadde jeg mer enn gjerne sagt unnskyld, men ikke når det går over stokk og stein. Da er det ikke lengre noe å unnskylde fra min side.

motsier du deg selv. Igjen. Bare fra tidligere i tråden. God jobb!

Men igjen, så sklei det ut, og han fikk en 25 poengs infraction, etter at du selv bidro med useriøsitet til å eskalere hele greia. Så for all del, ta en god del av skylda på dine skuldre.

Jeg har aldri sagt at det ikke er ille. Hadde jeg ment at det ikke var kritikkverdig, så hadde jeg heller ikke brydd meg det spor i å faktisk prøve å bli bedre på det.. noe jeg også gjør. Jeg vet at jeg er dårlig på å legge ut nyheter på forsiden, men det er også (som sagt) noe jeg jobber med og håper jeg får til framover. Vet liksom ikke helt hva annet du forventer jeg skal gjøre de gangene jeg glemmer det annet enn å gi meg selv et spark i leggen.

Du misforsto. Jeg siktet ikke nå spesifikt til bare nyhetsoppdateringen. La meg nå nevne, på sparket, en del ting du gjentatte ganger ikke greier å gjennomføre, til tross for lovnader om å forbedre seg:
  • Å få ut nyhetsoppdateringer til spillermengden.
  • Besvare, videreføre og diskutere spørsmål og forslag på forumet.
  • Alt som har med skript å gjøre.
  • Oppdatere regler som du selv innrømmer er for dårlige.
  • Følge og lage egne retningslinjer, både svartid og end-game.
  • Forholde seg til de faktisk skrevne reglene og retningslinjene.
  • Folkeskikk.

Dette er ikke et enkelttilfelle. Dette er en systematisk dårlig oppfølging. Og dette gjelder kun de aspektene ved jobben din som jeg har lett tilgang til. Dersom det andre er i nærheten av å være like dårlig så... vel, det er ikke imponerende. La oss la det være med det. Det eneste jeg personlig har som opplevelser av deg ved ticket vitner i beste fall at du ikke har peiling på spillet.

Det er noen få ting i den tråden der jeg følte at jeg kunne svare på, noe jeg også tenkte jeg skulle ta når jeg faktisk hadde tid til å sette meg ned med det. Det har ikke vært tilfelle i det siste, men nå har du et svar der i det minste.

Ja, fikk da svar. Etter mye masing, og etter at du svar. Og det du sier nå er en direkte selvmotsigelse av hva du skrev her. Gratulerer. Din troverdighet på dette punktet er fullstendig ikke-eksisterende.

Okay, min feil. Da legger jeg det til i retningslinjene.

Så dersom man nå ønsker å være sikker på svar på noen oppfølgingsspørsmål så må man lage en ny tråd? Det blir jo ikke rotete i det hele tatt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp