Når starter Verden 4?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det finnes sikkert en post ett eller annet sted som forklarer dette, men jeg fant den ikke. Jeg vet det er flere som lurer på når v4 starter, så jeg lurte på om noen kunne gi meg/oss et svar på det.

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Eg ser veldig mange som lurer på når verden 4 kjem ut. Det korte svaret er "Me veit ikkje". Det lange svaret er at det ikkje er opp til oss, men til innogames, og at me gjer alt me kan for å få den ut så fort som mulig.

Når me veit meir om når V4 kjem ut vil me annonsere dette. Det er ikkje vits å spørre, de vil få samme svar som er gitt her. Det er ikkje vits å mase, det vil berre føre til at me blir irriterte, og ikkje får tid til dei andre tinga me bør bruke tid på her.

Så berre ta det med ro, når me veit når V4 kjem ut vil de vera dei første som får vite det.

Eg trur nok at når ein dato e bestemt så kjem det te å bli annonsert!
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sannsynligvis, men mange som lager stammer, og som forbreder veldig mye.

Vell, skal ikke plage dere mer, takk Edmund :p
 

DeletedUser

Guest
Verden 4 starter et par dager etter sommerferien er ferdig ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvis V4 starter i sommerferien kommer ingen til og joine...
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Takk ;)

: Jeg synes de har lagt det bra til etter sommerferien med tanke på og ikke binde opp enda mer tid av sommerene da den de første ukene er de mest hektiske i en ny verden.

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Nnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
slut å mas verden 4 kommer ikke før om 2020
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
For de som har spurt i Support systemet har de fått denne teksten som svar:

Så fort vi vet noe mer om verden 4 vil dette bli annonsert på forumet samt også som en nyhet på forsiden på tribalwars.no.

Frem til den tiden så må vi si det samme til alle spillere som er at vi ikke har noen informasjon vi kan gi ut om akkurat dette.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp