Besvart N/A ryktepoeng

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Den 18/08 kl21:13 fikk jeg et negativt ryktepoeng hvor det sto, istedenfor trådnavn bare N/A
Kommentaren som var lagt med var som følger: dg
Eg lurer på hva som er poenget med å kunne gi ryktepoeng bare sånn uten videre, siden jeg trodde meninga med ryktepoeng er at man skal bli belønnet for bra innleg som svarer på spørsmål o.l
I tilleg ber jeg denne personen som har gitt meg et ryktepoeng stå fram, så jeg vertfall vet hvem det var, da jeg missliker sterkt folk som gir ryktepoeng uten signatur.
Jeg misstenker at dette er en person som eg har gitt negativt rykte, og som vill bite igjen, men jeg kan ikke være sikker.

Så spørsmåla mine er: hva er meninga med ryktepoeng uavhengig av innleg?
Og kunne han/hun som ga meg dette ryktepoenget stå fram, for jeg ville gjerne vite hva jeg evt. Har gjort galt?


Mvh
Nikkow
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
min andt forrige var rødt der sto det ''.'' min forrige sto det ''...'' Litt kjedelig for eg har 3 andre røde bak der igjen med tull og den ene er med signatur :(
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Jeg har ikke noe imot røde ryktepoeng uten signatur, så lenge de følger med e tråd,
Forskjellen var at dette ikke var gitt meg for ett inlleg jeg har skrevet, men noen har gått in på min profil(elns) og gitt meg ett negativt ryktepoeng, enten fordi han/hun ikke liker meg, eller fordi han ville hevne seg for et negativt ryktepoeng jeg hadde gitt han(dette er mine to hovedteorier)
 

DeletedUser

Guest
Det er fordi innlegget ditt er slettet, eller på et annet vis ikke tilgjengelig. Jeg antar den kan ha blitt flyttet, men sannsynligvis er innlegget ditt slettet. Kanskje hele tråden det var i, hvem veit.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
takk for raskt svar :)

Da vil jeg bare vite hvem som faktisk ga meg dette ryktepoenget, det er bare 1dag siden og jeg er ganske sikker på at hvis en eller annen person graver litt i hukommelsen så husker han det :)
 

DeletedUser

Guest
takk for raskt svar :)

Da vil jeg bare vite hvem som faktisk ga meg dette ryktepoenget, det er bare 1dag siden og jeg er ganske sikker på at hvis en eller annen person graver litt i hukommelsen så husker han det :)

Hvilket innlegg fikk du det på?
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Det er nok som Grimlock sier. Innlegget du har fått ryktepoenget for er fjernet...


Ja, men det gjenstår fortsatt at han/hun som ga meg dette ryktepoenget trer fram, hvis han/ hun ikke har gjort det i løpet av 2dager, da kan en mod slette tråden :)
 
Topp