Natt bonus

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
På på på..

(Dette er ikke random spam, men et intelligent og oplyst forum indlæg!)
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sig mig.. Får vi snart vores nattbonus igen :) ?

Går sådan lidt og savner den..
 

DeletedUser

Guest
Sig mig.. Får vi snart vores nattbonus igen :) ?

Går sådan lidt og savner den..
Til tider vurderer jeg å spørre nattsitterene mine fra .net om de kan nattsitte meg her og.
Uten nattbonus blir det masse juksejukse, for da er de bare push-accounter.

Jeg savner den. Er bare å endre tidsrommet.
 

DeletedUser

Guest
Fatta jag rätt? Saknar ni nattbonusen? Den finns typ inte på nån .net server och där verkar ju alla klara sig bra utan den så varför vill ni föstöra just den här servern?
 

DeletedUser

Guest
Fatta jag rätt? Saknar ni nattbonusen? Den finns typ inte på nån .net server och där verkar ju alla klara sig bra utan den så varför vill ni föstöra just den här servern?
Der har vi sittere om natten og mens man er på skole/jobb. Her blir det push-accounter = ban.
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Oveni det har de det på de originale servere i tyskland af den grund at det er en national server hvor man regner med at alle mere eller mindre sover på den samme tid..
Så hvorfor ikke her? ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg oppfatter det som at du er under heavy angrep
og trenger nattbonusen til å gjeme deg et sted
lol
 

Hustler

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Oveni det har de det på de originale servere i tyskland af den grund at det er en national server hvor man regner med at alle mere eller mindre sover på den samme tid..
Så hvorfor ikke her? ;)

Fordi nå kan vi utnytte at folk sover å angripe dem uten at de rekker å gjøre noe som helst, på .net må du klare å kartlegge når de er aktiv for å finne det rette tidspunktet å slå til på. Ser helst at nattbonusen blir av slik at man kan dra fordel av å være aktiv.
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg oppfatter det som at du er under heavy angrep
og trenger nattbonusen til å gjeme deg et sted
lol

Bliver kun angrebet af Toffemamma og arn1, og det er begraenset hvad de kan grave op af gemmerne :rolleyes:
Desuden rammer deres angreb altid (med undtagelse af en gang) i dagstimerne og det er en rundtur paa omkring 34-36 timer, saa jeg ville ikke kalde det under heavy angreb :rolleyes:

Naeh.. Jeg taenker bare paa fremtiden hvor man maaske har incoming hele natten, og ikke kan goere det store ved det fordi man skal paa arbejde den naeste dag.

den var heller ikke ment til deg.
den var ment mot vår svenske venn.
;)

SVENSKE!?!?

... Er det mig du taler om!? :confused:

Fordi nå kan vi utnytte at folk sover å angripe dem uten at de rekker å gjøre noe som helst, på .net må du klare å kartlegge når de er aktiv for å finne det rette tidspunktet å slå til på. Ser helst at nattbonusen blir av slik at man kan dra fordel av å være aktiv.

Troede ikke du kunne laese hvad jeg skriver? :eek: *skynder sig at fjerne alle fornaermelserne mod Hustler fra sin profil ;)*
 
Sist redigert:

Hustler

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Troede ikke du kunne laese hvad jeg skriver? :eek: *skynder sig at fjerne alle fornaermelserne mod Hustler fra sin profil ;)*

Forstår såpass at du hinter til at jeg ikke klarer å lese hva du skriver. Jeg på en måte ignorerer dine innlegg for å spare meg selv for hodebryet, ikke ta det personlig :)
 

Zhyrin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jag tror att nattbonusen varar fram till 07:00/08:00..iallafall är det "mörkt över byn" när man loggar in ;) Så är det på svenska iaf antar att det är samma här
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att nattbonusen varar fram till 07:00/08:00..iallafall är det "mörkt över byn" när man loggar in ;) Så är det på svenska iaf antar att det är samma här

Nattbonusen är inte på just nu...
 

DeletedUser

Guest
uhm, ahá..
trodde att det hade nåt med att ens by mörklades nattetid.

Nej det är bara för att det är snyggt :D

Nattbonusen var på förut men sen tog dom bort den(Jippie!) och nu vill dom ha tillbaka den igen. Jag tycker den borde vara av för den är inte på på nån utav .net servrarna och där verkar alla klara sig bra så varför förstöra den här servern?
 

Zhyrin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jo...men spelarna är som svagast nattetid när de sover [de som gör det iallfall], då blir de mycket lättare mål, då de inte är online så mycket.
Det finns en rädsla att vakna upp och se att ens byar adlades..
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nej det är bara för att det är snyggt :D

Nattbonusen var på förut men sen tog dom bort den(Jippie!) och nu vill dom ha tillbaka den igen. Jag tycker den borde vara av för den är inte på på nån utav .net servrarna och där verkar alla klara sig bra så varför förstöra den här servern?
Det ved du jo også godt at der er en helt specifik grund til til Cecilia.

Du må jo vide at .net er internationale servere, og som sådan er det derfor også muligt i spillerbasen at finde account sittere til når man sover, hvilket det ikke er på .no, da vi kan regne med at hovedparten kommer fra GMT+1, og ikke fra alle tidszoner som på .net. Derfor har .net jo ikke brug for nattbonus, da der næsten altid vil kunne være en der kan tage sig af accounten mens man ikke er på, mens det slet ikke er det samme på .no serveren.

@Hustler: Jeg tager skam ikke noget på internettet personligt ;)
 
Topp