Natteravner

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
...og farming er alt for kjedelig, burde kunne betale PP for automatisk farming
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Ganske grei oppsummering av UpsideDown aksjonen mot Peligroso:

g7XI2AJ.gif
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ganske grei oppsummering av UpsideDown aksjonen mot Peligroso:

g7XI2AJ.gif

Side 1:
Stammer: Down, Upside
Side 2:
Stammer: Kick

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 8
Side 2: 3
Forskjell: 5

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 44,804
Side 2: 15,500
Forskjell: 29,304

chart


:hmm:
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Det ga seg etter at du ga så mye kjeft vettu :grin: (Starboy)

meg? kjeft? var bare at noen ikke vil se navnet sitt på forum, er ikke så vanskelig å respektere. selv om det er lettere å skrive navn enn nick noen ganger, så skal det respekteres. Selv Bacardi Razz foretrekker at det brukes nick, han er en av de som ikke ville ha sitt navn på forum. klarer du å respektere det heretter?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jaja nå er det hvertfall oppklart at man ikke kan straffes for det :3 så nå kommer abusen. Brace yourself R*g*r :3
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
meg? kjeft? var bare at noen ikke vil se navnet sitt på forum, er ikke så vanskelig å respektere. selv om det er lettere å skrive navn enn nick noen ganger, så skal det respekteres. Selv Bacardi Razz foretrekker at det brukes nick, han er en av de som ikke ville ha sitt navn på forum. klarer du å respektere det heretter?

Ta deg en bolle og lær deg humor!
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg har ikke noe problem med humor. noen sliter med å forstå ironi. jeg forventer ikke at du skal ha respekt for meg sippy, ei heller forstå min humor og ironi.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Wow folkens, please...

Viss folk ikke vil spille ut navnene sine, så vær så snill å ikke bruk dem da?

Jeg selv driter i det, men respekterer de det gjelder som ikke ønsker å få navnet offentliggjort...

TW er bare ett spill, trenger vi egentlig vite hva den personen bak masken heter?

-A
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Kan jeg skrive her? Jeg føler det er midt på natten nå, men nå har jeg vært våken siden 0330 også...
 
Topp