Besvart Neste HP runde ?

DeletedUser

Guest
Hei hvor lang vil pausen være føre neste runde med Classic blir satt igang ? :)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Det at det bare er du (Dakapo) og antonine inne der nå må jo være et bra tegn? Er det ikke sånn dere pleier å gjøre det for å teste at verden fungerer?
 

DeletedUser

Guest
v1 kan man ikke regi v3 og v4 er snart over v11 er dominert og ingen vits og starte på og V12 er det jo helt klart at RE vinner. så er ingen verdne og starte opp på så håper HP kommer kjappere en lynet (hug)
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Helst hp med litt speed og litt lengre tid :) tar jo evigheter på de gamle verdenen å gjøre noe x(
 

DeletedUser

Guest
v1 kan man ikke regi v3 og v4 er snart over v11 er dominert og ingen vits og starte på og V12 er det jo helt klart at RE vinner. så er ingen verdne og starte opp på så håper HP kommer kjappere en lynet (hug)

Da er vi to! :D
 

DeletedUser

Guest
HP eller V13 må komme kjapt, ellers har jeg en tidens til å gjemme meg vekk fra tw i en lang stund.
 

DeletedUser

Guest
Jeg stemmer på ny HP!

må gi mye ros for server-instillingen som sa at serveren fortsetter om kravene ikke er fullført! (da slipper man å avslutte en verden midt i en verdenskrig - om det skulle være tilfellet!) likte også å spille uten KA og FA, men jeg tror FA er greit å ha på en ny HP server (den er tross alt veldig billig så det er garantert at mange kjøper den) ellers får alle som bruker diverse lovlige farme-scripts en syk fordel over de som kanskje ikke er klar over at slike hjelpemidler finnes.

Hvis dere vurderer å ha neste server som no-haul så håper jeg dere revurderer det og værtfall gjør det om til limited haul! Er strategiskt bedre å ha limited-haul ettersom man aldri mister ressurser om man blir angrepet med no-haul instillingen.
 

DeletedUser

Guest
Haha, kunne dere ikke sluppet inne noen av oss også da? :p Jeg har lyst til å spille på en ny verden :)
 
Topp