No Bullshit, Just play?

DeletedUser

Guest
Hmm, vet ikke helt hva disse karene bedriver med... Men de minner meg om en stamme som kaster ut spillere som mister byer.. :cool:

Alot of bullshit, nedgangen begynner vel snart også? McRogn begynte vel å gå lei av disse og forsvant..

Legger til stats Capes vs Bulls siste uke.. Mtp at Capes har lagt litt fokus denne veien i det siste så har de mistet en god del og mer skal det bli!

Håper med dette at litt aktivitet på offentlig forum vil komme :)

Side 1:
Tribes: Capes
Players:

Side 2:
Tribes: BULLS
Players:

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 320
Side 2: 175
Forskjell: 145

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 97
Side 2: 12
Forskjell: 85

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,176,953
Side 2: 1,548,859
Forskjell: 628,094

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 813,117
Side 2: 96,616
Forskjell: 716,501

chart
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeeey, du skryter mye :p får håpe de skerper seg og får opp andre giret så blir det litt spennende
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hvis du føler deg karslig av å skryte på deg at dere er så gode, så er vel det der litt fail. Det å følge med på twstats å se hvem som blir internadla er da ikke vanskelig. Tiller sine byer var jo også nyadlet, i håp om at dere skulle være litt "blinde" og forsette på Carlito sine byer, som er inaktiv? Tviler på at over 10 av de byene er fra noen andre steder.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
De byene tiller adlet fra jo fra tidligere BULLS spiller guppie som ble kicket etter hvert som han ble nedadlet av oss i Capes, og Euphrates kunne jo lett støttet opp de byene tiller tok ;)

Tiller tok 18 byer av guppie btw, ikke 145 :eek:
 
Sist redigert:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hvor kom tallet 145 fra?

Dere har ikke tatt flere en 10 byer av spillere som ikke har vært til internadling ;-]
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hehe, så på feil statt... Mente 85 :) Kan ikke kommentere utsagnet ditt egentlig, siden jeg ikke vet hvilke spillere dere i BULLS internadler. Er vel slikt at med en gang noen mister byer blir de internadlet eller hva? ;)

Spillere som Carlito og Guppie --> sluttet, men begge to har vært under konstant press fra Capes og det er en grunn til at de har sluttet.. Euphrates og valkyr har også begynt å miste byer nå, eller er de også under internadling?:confused:

Poenget er at BULLS taper spillere og terreng til Capes mens vi fortsetter fremgangen, noe må gjøres for å få tedensen til å snu. Dere er så absolutt en dyktig fiende så for all del, krigen er åpen som bare det, men det å skylde på internadlinger er bare tull. Ved en riktig internadling skal det seff være en som sitter kv og sjekker at alt går som det skal. Selv om F.eks guppie hadde noe med 100k og var ute av BULLS så var det noen på kontoen og gjorde motstand mot våre angrep.

Og når Tiller flykter til en stamme som ikke er i krig med Capes bare for å redde sitt eget skinn sier vel om den nukerunden jeeey og pointwhore hadde på han? Er det kanskje også en tilfeldighet at Carlito forsvant ut av BULLS rett etter han også fikk seg en liten nukerunde? Kan godt gi deg flere eksempler om det er det du vil :p
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Pointwhore og Jeey var ikke grunnen til at vi mistet en bråte med byer? :s

Tiller var i samtale med å bli med i ITV før disse byene som var tatt av Guppie i ett helt nytt cluster blei tatt av Capes.

Jeg skylder ikke på internadlingen, jeg skylder på inaktiviteten. Vi flyktet ikke for å redde vårt eget skinn, men for å få en stamme som er aktiv og hvor alle bidrar. Det blir ikke lett når det er 5 spillere mot hele Capes. Bulls finner dessverre snart sin nedergang.

*Om de ikke skjerper seg
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tror du at det er kun dere som sliter med inaktivitet?
Så når BULLS ikke funker som alle de foregående stammene (DRA, MID......) som har prøvd å ta ut Capes, flykter dere inn til ITV aka PALS/ER ?

Synd at dere ikke har mer baller enn det, dere er faktisk bedre enn ITV, tidligere Pals/ER.
Nå er dere villige til å legge dere på samme hylle som dem?

5 spillere mot hele Capes :confused:
 

DeletedUser

Guest
Nukerunde? Eneste som trengtes mot tiller var å sende x antall nukes etter å ha speidet stackene. Tror faktisk BULLS vil tjene på å bli kvitt en så elendig frontspiller, som ikke gjør annet enn å spise grått/internadle mens han binder opp stammens def. Nok om ham, blir nesten flau på egne vegne når jeg tenker på hvor dårlig timet vår offansiv der var :eek:

Syns vi gjør det bra på de tre siste dagene, på tross av at de to kontoene vi har tatt mest av er hevet ut av BULLS og den tredje har stukket halen mellom beina og flyktet til ITV (fatter enda ikke hva dere tenkte på da dere tok ham inn :confused: ).

På denne statistikken er det vel Valkyr og Euphrates som bidrar. Må si jeg finner det merkelig om disse to også er innaktive, slik dere påstår Carlito og Guppie var. For det betyr at dere har prioritert å internadle tuuube, monsterstone og shalalam i stedet for 4 innaktive frontkontoer. Er det flere spillere i front mot oss som er utslitt som vi kan hoppe på eller?

Side 1:
Tribes: BULLS
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: 02/06/2010 00:43:00til05/06/2010 06:29:00

total erobringer:

Side 1: 53
Side 2: 234
Forskjell: 181

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4
Side 2: 35
Forskjell: 31

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 404,381
Side 2: 1,845,402
Forskjell: 1,441,021

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 28,595
Side 2: 326,718
Forskjell: 298,123

chart



31 byer i pluss på 3 dager er ikke drøyt, men som et tillegg til forrige statistikk, for å vise hvilken vei dette går, så sier det sitt. På totale adlinger derimot er jo forskjellen himmelvid, har dere gått tom for adelsmenn?

Sånn helt på tampen, bare for å være ekkel, kan jeg vise til at dere har tapt til sammen 8,7 millioner poeng siden 25/05/2010. Fra 35,712,343 poeng ned til 27,019,530 poeng ifølge siste oppdatering på TW-stats 05/06/2010. Altså har ca en fjerdedel av stammen forsvunnet på 11 dager. Med en slik poengutvikling er dere nede i minus om litt over en måned fra nå av.

Keep up the good work BULLS!
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hvor mange av byene til Tiller er ikke utsatt? 130 av 150 eller noe?
Hvis Tiller er så utrolig dårlig som dere skal ha det til, hvorfor er han ikke borte da?
Husk at alle har sine dårligere perioder, den ene perioden du hintet til som var i 2-3 dager.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Bare for å gjøre det helt klart, så var det Bulls som sviktet oss når vi trengte de som mest. Ikke motsatt.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Det er vel du som er Tiller "Elimin@tor"?

Synes vi har gjort en god jobb med å bli kvitt Tiller fra de områdene vi har fokusert på, så har vi ikke mange adelsmenn igjen da :confused:
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Den ene er jo bare treigere enn den andre..
Ja, dere gjorde en bra jobb med å ta ett cluster som var nytt over natta, hvor Bulls sviktet på å sende den støttet de sa de skulle sende om jeg reddet byene før Capes fikk tak i dem. Men når de ikke støtter opp det de sa de skulle støtte opp :rolleyes:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jaha, så for hver by du mister så er det BULLS sin feil pgr de ikke rakk i tide med støtten sin? Noe må du jo klare selv og, fikk maasse støtte fra deg jeg, bare det at de kom litt for seint:eek:

Fikk også mye støtte fra Blackburn så du kan ikke si at de ikke prøvde å redde de byene, støttet eller ikke støttet de byene ville du ha mistet uansett. Eneste motstand eller forsøk på utsettelse fra deg var 1 snipe, så virker ikke som du brydde deg noe særlig heller :rolleyes:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Var vel strengt tatt ikke mitt cluster da:eek: Men ja, kommer nok til å se deg IG om ikke så alt for lenge.. :)
 

DeletedUser

Guest
Skal fint innrømme at du er bedre enn den orginale Tiller, jeg trodde faktisk at det var kv på kontoen flere ganger :D
Trodde orginale Tiller hadde blitt litt bedre, men overvurderte ham visst.

Uansett, at det har kommet en litt bedre spiller på kontoen betyr lite for oss.
Du har IKKE imponert hittil så.....OG, du er FLYKTNING nå!
 
Sist redigert av en moderator:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Takk for det BR.

Jeg flyktet ikke fra Bulls, jeg skiftet stamme til en som støtter medlemmene sine. Du har jo angrepet meg etter jeg gikk over til ITV, så da flyktet jeg aldri fra angrepene, for de kommer fortsatt? :)
 
Topp