Nok en supertabbe av innogames!

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke svare for hva Innogames tenker å gjøre i framtiden da jeg hverken sitter på kontoret der eller er en av utviklerne, men jeg antar at de tar det til seg akkurat som de gjorde med tilbakemeldingene etter den forrige eventen. Ut ifra det jeg kunne se i dag så ble de faktisk overrasket når ting begynte å gå skeis, og da på spesielt nyere verdener - eldre verdener har det ikke vært så mye om annet enn at tombola koster litt vel mye stål. Jeg tror det var en geniun tabbe når de ikke satt lokk på enkelte premier/bonuser. Det var faktisk sånn at jeg nærmest kunne høre "doh'en" som kom fra kontoret i Tyskland tidligere idag.

Når det kommer til hva vi i teamet mener så har jeg ikke hørt så mye fra de andre egentlig, men det jeg mener selv er at det ikke er bra og kjipt. Vi hadde sett fram til eventen, men det er selvfølgelig ikke sånn en event skal være, og på vegne av meg selv og Innogames må jeg bare beklage at den ble sånn. Jeg skjønner også at folk blir sint da det bare er en normal respons på urettferdige ting, men det er likevel viktig å påpeke at det ikke har blitt gjort med vilje og de prøver faktisk å finne på en løsning på elendigheten.

Er litt viktig at det blir påpekt at skaden allerede er skjedd når folk er iharnisk og som Simen sier så er kanskje 10-20 spillere allerede sluttet.

Man skulle jo tro at de prøvde å tenke ut alle mulige scenarioer som kunne utspille seg ved en slik event, og det virker jo ekstremt amatørmessig når ting virkelig går så til de grader på tverke som det har gjort.

Jeg forstår at dette ikke er din feil i noen måte, og det er bra at dere erkjenner folks frustrasjon i forhold til dette, men jeg ser ikke hvordan Innogames skal kunne rette opp en såpass alvorlig skade som det faktisk har oppstått på f.eks v17 her på bruket
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er litt viktig at det blir påpekt at skaden allerede er skjedd når folk er iharnisk og som Simen sier så er kanskje 10-20 spillere allerede sluttet.

Man skulle jo tro at de prøvde å tenke ut alle mulige scenarioer som kunne utspille seg ved en slik event, og det virker jo ekstremt amatørmessig når ting virkelig går så til de grader på tverke som det har gjort.

Jeg forstår at dette ikke er din feil i noen måte, og det er bra at dere erkjenner folks frustrasjon i forhold til dette, men jeg ser ikke hvordan Innogames skal kunne rette opp en såpass alvorlig skade som det faktisk har oppstått på f.eks v17 her på bruket

Det tror jeg alle er klar over allerede, men det er fortsatt lenge igjen av eventen og da er det greit å kunne finne på en løsning som minimaliserer videre problemer. Jeg føler egentlig litt for å trekke frem ekans på v11 (var det ikke der?). Der ble det brukt mye gull over en kort periode helt i starten, men det jevnet seg ut etter hvert og han klarte aldri å holde seg på topp lenge (kortvarig glede med andre ord) - vet ikke om han ble lei eller ble adlet, men det spiller ingen rolle.. Om Innogames nå klarer å finne på en løsning som ikke skader mer enn den gir, så tror jeg faktisk at det kan bli noe bedre etter hvert.. Ikke perfekt kanskje, men det er lov å forsøke og de burde få muligheten til å fikse sine egne feil først.

Skulle det vise seg at det ikke funker det heller, så blir det nok mange av oss CM'er som klager.. igjen.
 
Sist redigert:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tja, man ka vel si, at den eventen ikke akkurat skapte noe juleglede, eller spilleglede. Men som Dakapo har nevnt, la nu Inno se om de ka finne på noe glupt, som ka minimaliserer skadene.
Jeg har ikke giddet å prøve meg på disse event, hvorfor sku jeg bruke penger på det. Og gratulerer folk som har brukt lapper på dette, liker at folk bruker penger. Og så synes jeg at det er flott og det viser en spillers sanne kvalitet, at han/hun ka skaffe seg poeng, bare ved å bruke penge. Det står det respekt om.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er det noe innogames (eller noen andre) kan gjøre for å balansere dette? Bare en liiiiten balansering hadde vært bra.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
det kan dem ikke for da må dem refundere penger folk har brukt til å kjøpe pp siden eventen starta.(nerd)

Er ikke det det handler om. Tror ikke du helt vet hva en rollback involverer, men det er ikke aktuelt da det skader mer enn det fikser. Hadde det ikke vært tilfelle så hadde de selvfølgelig gjort det for lenge siden.
 

DeletedUser

Guest
En mulighet for å rette opp etter skaden er å restarte v17 og gi tilbake pp`n til folk. Så kan de som har jobbet hardest på v17 få litt ekstra pp for bryet før v17 startes opp igjen. Dette hadde funket ganske bra hvis IG hadde vært villig til det. Så det er synd at de bare bryr seg om penger.

Husk dette: De viktigste tingene i livet får du ikke kjøpt for penger. Siden du må bruke penger for å vinne tw er det ikke en av de viktigste tingene i livet. Ta deg heller en tur på livet og drikk bort pengene, det er mer fornuftig.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
En mulighet for å rette opp etter skaden er å restarte v17 og gi tilbake pp`n til folk. Så kan de som har jobbet hardest på v17 få litt ekstra pp for bryet før v17 startes opp igjen. Dette hadde funket ganske bra hvis IG hadde vært villig til det. Så det er synd at de bare bryr seg om penger.

Husk dette: De viktigste tingene i livet får du ikke kjøpt for penger. Siden du må bruke penger for å vinne tw er det ikke en av de viktigste tingene i livet. Ta deg heller en tur på livet og drikk bort pengene, det er mer fornuftig.

Ikke en realistisk løsning. Husk at det ikke bare er v17 vi snakker om her, er mange andre verdener som har fått en ujevn start så det går ikke. Dessuten handler det ikke bare om nye verdener, men alle.
 

DeletedUser

Guest
men va vil skje om dere får endre no?
at alle får 10mill poeng eller?
 

kotto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Men nå tror jeg kanskje at det er på tide at vi gir IG en ny sjanse. Som Dakapo sa jobber de nå på spreng for å få fikset dette på best mulig måte. Så håper vi at de har lært av sine feil, og at det blir en god jul allikevel.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
En mulighet for oss på .no er å pushe ut en v18? Så kan de som ønsker legge v17 død.
v17 er jo tross alt bare 22 dager gammel, og folk er forsatt i startup-form. Kanskje forbedre startupen siden den gikk litt skeis på v17. Samtidig kan de som føler de gjør det bra på v17 forsette der.
 
Topp