Duplikat Norske speeds.

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Som sagt, så vil jeg og sikkert mange andre ha norske speeds.
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Dette er dessverre ikke mulig ettersom .no er for liten.

Men som det har blitt nevnt tidligere, samarbeider vi av og til med .se om speedrunder.
 

DeletedUser

Guest
Ut av nysgjerrighet, når var sist gang vi samarbeidet med .se om speedrunder? Nå (håper jeg at jeg) kan ha misset noe, men når jeg skummet over kunngjøringsforumet var den siste innenfor nordisk samarbeid jeg fant denne fra et og et halvt år siden.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Ut av nysgjerrighet, når var sist gang vi samarbeidet med .se om speedrunder? Nå (håper jeg at jeg) kan ha misset noe, men når jeg skummet over kunngjøringsforumet var den siste innenfor nordisk samarbeid jeg fant denne fra et og et halvt år siden.

"Samarbeidet" som Torquemada sikter til, er de vanlige speedrundene til .se som vi har et eget forum til hvor runder blir gitt beskjed om. Det har vært stille der en god stund nå, uvisst hvorfor. De andre rundene, som Nordic Masters og Scandinavian Wars har vært "utenom".
 

DeletedUser

Guest
Hmm, dette med speedrunder på .se høres ut som noe som passer utmerket inn i et nyhetsbrev for å få opp interessen :)
 

DeletedUser

Guest
Er man på "http://www.tribalwars.no.com/" siden så kan man trykke på "speed" lenken. Da kommer man rett til svensk speed.
 
Topp