Norske speedspillere på høyt nivå?

DeletedUser

Guest
mhm jeg poster topp 3 på den 6 timers kata speeden.
alle disse er i speed teamet mitt

1 skallebank EmC 12.154 1
2 Jenny Skavlan ST-U 12.154 1
3 fiveljr ST-U 11.969 1

og jeg poster top 3 på honkie stammen med dr.mcquuen i spissen

8 13Mathisen37 Honkie 10.303 1

det var visst bare han som var på top 50

vent til dere skaper tråder hvor dere skryter av at dere er så gode.
Hvis du greier å følge med, står det som jeg citerer under at jeg ikke spilte. Hadde jeg vært så nerd å sittet her til langt på kveld på en ukedag, så hadde det vært andre boller ;)

Ble nok bare stille fordi jeg dro ja. spilte ikke, men hadde jo ikke noe morsomt å poste når jeg er borte :p
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Så du sier at du er den beste i speedteamet ditt? Og alle de andre er n00ber?
 

DeletedUser

Guest
Om du finner beviser at jeg sier det, så godtar jeg det. Men så fort jeg så over nå, så har jeg ikke nevnt det?
 

DeletedUser

Guest
-TK-, Hvos du sier du har spioner i chaten til Honour og Mcqueen. Kom fra med noen bevis da?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja :p Spilte ikke, syntes det står ganske greit men kan omskrive det nå da.

Jeg satt å fulgte med på speeden og på skype til halv 7, så dro jeg ut og jeg logget aldri inn på speeden, og spilte heller aldri på speeden ;)

Men hvis du får info fra oss, så er vi vel like langt, da kan du jo vite hvem som er hos deg.
 

DeletedUser

Guest
PRO!!

Altså, alle ser jo nå at eg og Wihi= jenny skavlan er PRoffe da... ikkje noe å diskutere :p
 

DeletedUser

Guest
Er rett og slett slik at alle fra Norge er proffe :cool: eneste forklaring, siden vi eier svenskene slik :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
vi har heller ikkje satsa så mye på .se heller da.. har spilt en god del på .es sine kat runder, dei vi har vert med i der har vi hvert å kjempa om toppe hver gang. dessuten så vant et STU medlem forgje .se speed og rank 2 og 3 var og STU medlemmer :p
 

DeletedUser

Guest
ja. .ES var ikke stort pes. Sølve tok seier første speed vi spilte der ;)
 

DeletedUser

Guest
.com.pt da, nesten det samma (a)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp