Nytt Ny CM !

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Hei alle TW spillere,
Jeg er klar over at det er etterlyst noen ord fra min side til spillerne av TW i Norge.
Først vil jeg si at det har vært en meget hektisk tid, der jeg har hatt full fokus på å få oversikten vedrørende Grepolis og Tribal Wars. Det er viktig at dette blir gjort på en riktig måte og at man begynner i riktig ende.

Jeg startet med å få på plass alt vedrørende Grepolis og de arbeidsoppgavene som det hastet med der i henhold til viderutvikling. Det har vært en kabal som måtte gå opp for min del sånn at jeg kan yte en god jobb for spillerne på Grepolis og her. Noen av mine poster på Grepolis, som noen her har nevnet allerede, er en del av å vite hvordan det systemet virker.
Samtidig er mitt fokus på å gjøre en jobb for TW spillerne på et tilfredstillende nivå og jeg vil derfor legge mye vekt på kvalitet og hvordan jobben vil bli utført.

Dette blir en helt klart spennende tid fremover og jeg ser virkelig frem til å tre inn i TW verden og bistå med det jeg kan.
Selv er jeg en spiller som spiller ganske mye og spill av diverse slag. Spill har vært en del av mitt liv fra Commodre Vic 20 og frem til nå. Så jeg har mange år med erfaring av spill og i det siste med nettverkspill der man er i dialog med andre spillere.
Listen er lang med favoritt spill, så den vil jeg ikke begynne på her. (whew)

Det jeg kan fortelle dere, er at jeg har en stor interesse for spill og mye av det som skjer i spill med og av spillere.
Jeg spiller en del enda, men er mye i perioder og når mine favoritter utgis i en ny og bedre utgivelse, eller i en skuffende utgivelse med nye eiere. :rolleyes:

Jeg vil også benytte anledningen med å takke for gjestemeldingene jeg så var kommet inn her. Setter pris på det og at det viser engasjerte spillere i TW. Det er helt klart en stor oppgave å begi seg utpå, men jeg vil gjøre mitt ytterste for at dette skal fungere og at dere spillere blir hørt i tiden fremover. Jeg har stor tro på at dette skal gå bra og at dere er en flott gjeng med spillere som bidrar til at dette er like gøy og artig som det har vært under Dakapo sin tid. Kontakten mellom Dakapo og meg er tilstede og vi vil kjøre en dialog fremover.

Igjen takk for at dere leser dette og for hyggelige velkomstmeldinger. !

Mvh
Strat,
Community Manager(ny)
 
Sist redigert:
Topp