Videresendt, Inno Ny Dagens medalje

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Vi har medalje for antall ganger du sender farmengrep, og vi har medalje for antall ganger du adler landsbyer i løpet av en dag. Plyndrer og Stormakt.

Vi har også medalje for hvor mye du raner i løpet av en dag, men vi har ikke en medalje for hvor mye du øker i poeng hver dag.

Jeg synes det kunne vært interessant med en medalje som faktisk viser hvem som har vokst mest den dagen. Så jeg foreslår en Dagens Fyrste (eller lignende).
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Stiller meg positiv til en medalje som gies til den som vokser mest på en dag ja.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Ikke helt derfor. Prefixen var oppe for alle, men jeg fjerna det. Trodde jeg hadde vært oppe i natt og gjort noe jeg ikke huska, heh =)
Men forslaget er bra.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ikke helt derfor. Prefixen var oppe for alle, men jeg fjerna det. Trodde jeg hadde vært oppe i natt og gjort noe jeg ikke huska, heh =)
Men forslaget er bra.

Takk, takk. Fint jeg sa i fra om det før det poppet opp en masse tråder da. Hehe. :)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Dette støttes fullt og helt, i og med at en som adler 10 barbarbyer á 100 poeng vil få dagens stormakt selv om en annen spiller har adlet 9 spillerbyer á 9k poeng.
 

DeletedUser

Guest
Er det % ift størrelsen til spilleren eller totalpoengsum det da skal regnes etter?
 

DeletedUser

Guest
Regner med at det er totalsummen som blir gjeldende, men det andre hadde da også vært morsomt :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er total poengsum, da de andre dagens medaljene ikke tar hensyn til størrelse på spiller heller. :)
 

DeletedUser

Guest
I og for seg et godt forslag. Eneste problem er at vi ville fått sinnsykt mange medaljer.
 

DeletedUser

Guest
Der er det uenighet, daddy o.
Mange her kan ikke få nok medaljer :p
 

DeletedUser

Guest
I og for seg et godt forslag. Eneste problem er at vi ville fått sinnsykt mange medaljer.

Enig med PB her, og det vil jo også være logisk at han som får stormakten vil mest sannsynelig få denne medaljen.

For meg vil det virke som at denne medaljen vil ha samme virkning som om vi hadde f.eks en dagens ODA medalje og dagens ODD medalje. fordi vi har jo allerede dagens angriper og forsvarer som viser hvem som drepte mest enheter den dagen. som igjen vil være mest sannsynelig at samme person får begge medaljene.

Summering: støtter ikke fordi vi har stormakten som vil ligne eller ha samme effekt som denne foreslåtte medaljen, og den som får stormakten vil mest sannsynelig få denne medaljen også, så vi har 2 medaljer som i utgangspunktet viser det samme.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Bare så det er sagt var han sarkastisk fordi vi har ledet Classic lenge. :eek:

Og nei, det er langt i fra samme funksjon.
 

DeletedUser

Guest
Du kan jo hvertfall starte med å argumentere hvordan jeg tar feil???

mer byer = mer poeng?
 
Topp