Besvart Ny funksjon? - Rykte

DeletedUser

Guest
[spoil]
eb32g1.png
[/spoil]

What's this?
Kun Wynja sin som er grønn etter det jeg har sett...

edit: og Gard sin....
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Vi er visst kjent for vår kvalitet :cool:

Edit:

Fra spøk til alvor, så vil jeg tippe dette er begynnelsen på noe som heter "ryktepoeng". Altså at en kan trykke på en knapp ved siden av et innlegg en liker, også gi forumsbrukeren ryktepoeng for det innlegget som er skrevet. Har vært på et forum der dette systemet har blitt brukt i mange år.
 

DeletedUser

Guest
Forstod ingenting jeg.. Har sikkert misforstått dette.

Den eneste jeg ser dette ikonet på er på mine egne poster og hvis jeg har forstått dette riktig, så må man først ha postet 1000 ganger eller vært medlem i ett år fra nå for å kunne rangere...
 

DeletedUser

Guest
samme her, ser kun den rangeringsgreia på egne poster. ingen andres.
 

DeletedUser

Guest
Samtidig så står det jo at man må ha 0 poeng for å gi andre poeng. Vil det evt si at jeg har -poeng allerede? nest lurer jeg på hvor man kan se sine egne poeng? leta kjapt på profilen min uten spesielt hell.
 

DeletedUser

Guest
Om du skal se hvor mange poeng du har, så kan du trykke på det symbolet som finner på egne innlegg. Der står det hvor mye "rykte" den posten har fått + det du har overall...

Tror det kan gjøres på den måten.
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer bra, hadde jeg hatt mulighet nå, skulle jeg gitt deg et poeng ;p
 

DeletedUser

Guest
2 poster etter funksjonen ble lagt til, eller 2 poster i tråden for å kunne "rate" andres poster?
 

DeletedUser

Guest
Vil dette bare bli implementert kun i visse fora, eller samtlige? For jeg kan se for meg at det vil ende med en slags stammekrig over forumet om det også blir lagt til i politikkforumene: om å gjøre å gi minus-rykte til spillerne i fiendestammen før de får gjort det med deg. Og ettersom man må ha 0 eller mer i rykte for å rate andre, vil de bli stuck med et stadig dårligere rykte.. høres artig ut! :)
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Ja dette med at man måtte ha 0 i rykte for å gi noen andre rykte hørtes rart ut :S
 

tonjepus

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vil det si at om alle går på en spiller og gir denne spilleren 100- så kan denne spilleren heller ikke rangere andre?:p
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Det ser ut til at man ikke kan gi rykte til tross for at man har oppfylt kravene. Klarer ikke å se hva som skal være galt her heller, men kan se ut til at innleggstellerene har stoppet. Noen andre som har lagt merke til at innleggstelleren ikke viser riktig tall?
 
Topp