Ny hypermakt

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det gjorde jeg og.. :p

Enten, så kan vi ikke stole på nofjon1, eller så kan vi ikke stole på de andre partene i alliansen..

Uansett, alliansen er ikke til å stole på :p

Vedder en stol på det!

On-topic:

Jeg må si det er trist det her.

Sitter med noen spørsmål:

Når ryker alliansen?

Kan vi forvente at de utretter noe?

Hvordan blir samarbeidet?

Godt forhold mellom Tribal Revolution og Nofjon1?
 

DeletedUser

Guest
Alliansen kommer aldri til å ryke, og hvorfor skulle den ryke? gi meg minst ti gode grunner fordi den skal ryke?
 

DeletedUser

Guest
Det gjorde jeg og.. :p

Enten, så kan vi ikke stole på nofjon1, eller så kan vi ikke stole på de andre partene i alliansen..

Uansett, alliansen er ikke til å stole på :p

Du kan ikke stole på noen
 

Zagzagel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Alliansen kommer aldri til å ryke, og hvorfor skulle den ryke? gi meg minst ti gode grunner fordi den skal ryke?

Jeg har bare en, men tror den vil holde:rolleyes:
Etter en lengre periode så vil det blir uenigheter og da vil den ryke...
Kansje ikke helt, men den vil så absolutt ikke bestå av 4 stammer etter noen månders tid :)
I alle fall ikke når dere er uenige allerede nå :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg for min del tror at denne "hyperalliansen" vil ryke og det tror jeg nok at flere her er enige i. Når det er snakk om så store og mektige stammer, så vil ikke en slik allianse holde lenge. Kanskje noen måneder, men det er maks. Det kan jo hende at jeg tar feil og det er jeg mann nok til å innrømme at jeg gjør ofte. Vi får vel se hvor lenge denne såkalte "hyperalliansen" vil holde. Hvis dere vil skrike ut og si: Nei, den vil holde for evig og alltid og vi vil alltid herske over V3. Det vil ikke oppstå noen konflikter pg vi vil spille lykkelig alle våre dager, så si det da, men spør heller dere selv om det er noen som helst sannhet i det jeg sier nå.
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Alliansen kommer aldri til å ryke, og hvorfor skulle den ryke? gi meg minst ti gode grunner fordi den skal ryke?

Hvorfor ti grunner? Det trengs bare en grunn for at alliansen skal ryke, så jeg ser ikke poenget med at vi skal bruke to minutter av vår dyrebare tid til å finne ti...
 

DeletedUser

Guest
Her er det bare å hogge LØS!

Foreslår ALLE nå begynner å finne medlemmer av =O.R=, [R], E-BoS og BoS i sitt nabolag, og begynner å hogge løs på disse.
La andre naboer få være i fred, kontakt de heller for å hjelpe til å holde SVINA langt nede frem til adelsmann er produsert.

Vil de ha VERDENSKRIG, skal de FÅ DET!

Alle PA med IAP etc. er bare å kansellere med disse. De fortjener bare PAIN fra og med I DAG!

La krigen starte!
 

DeletedUser

Guest
Vel dette er vel ikke noe bedre en hypermakten dette, hva er poenget med krig så tidlig?
 

Zagzagel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Å starte en krig nå er vell mere patetisk enn å lage en "hypermakt" :rolleyes:
Vent til folk får lagd seg adler, så får vi se hvem som sitter og suttrer etterpå :)
 

DeletedUser

Guest
Her er det bare å hogge LØS!

Foreslår ALLE nå begynner å finne medlemmer av =O.R=, [R], E-BoS og BoS i sitt nabolag, og begynner å hogge løs på disse.
La andre naboer få være i fred, kontakt de heller for å hjelpe til å holde SVINA langt nede frem til adelsmann er produsert.

Vil de ha VERDENSKRIG, skal de FÅ DET!

Alle PA med IAP etc. er bare å kansellere med disse. De fortjener bare PAIN fra og med I DAG!

La krigen starte!

Så... spennende! :D
 

DeletedUser

Guest
Vel dette er vel ikke noe bedre en hypermakten dette, hva er poenget med krig så tidlig?

Krig.. what? altså.. ja.. du har sikkert fått med deg at det foregår faktisk en såkalt krig her i nabolaget :p

Så spørr de hva de mener om det ;)
 

DeletedUser

Guest
Her er det bare å hogge LØS!

Foreslår ALLE nå begynner å finne medlemmer av =O.R=, [R], E-BoS og BoS i sitt nabolag, og begynner å hogge løs på disse.
La andre naboer få være i fred, kontakt de heller for å hjelpe til å holde SVINA langt nede frem til adelsmann er produsert.

Vil de ha VERDENSKRIG, skal de FÅ DET!

Alle PA med IAP etc. er bare å kansellere med disse. De fortjener bare PAIN fra og med I DAG!

La krigen starte!

Du minner meg akkurat om Josef Stalin, tankeløs og maktsyk.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du minner meg akkurat om Josef Stalin, tankeløs og maktsyk.

Jeg klarer ikke formulere engang hvor dum den posten der var. Er det mulig? Kult å sammenligne en du kjenner via et internettspill med en av vår tids verste diktatorer. Kanskje vurdere hva du sier litt mer, så du ikke framstår som en idiot.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg klarer ikke formulere engang hvor dum den posten der var. Er det mulig? Kult å sammenligne en du kjenner via et internettspill med en av vår tids verste diktatorer. Kanskje vurdere hva du sier litt mer, så du ikke framstår som en idiot.

Legg merke til nicket til han kommentaren var rettet mot. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg klarer ikke formulere engang hvor dum den posten der var. Er det mulig? Kult å sammenligne en du kjenner via et internettspill med en av vår tids verste diktatorer. Kanskje vurdere hva du sier litt mer, så du ikke framstår som en idiot.

Som Sarsi sa, han heter det også, og da vil han vil bli sammenlignet med han også..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp