Ny hypermakt

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Men igjen, nok et eksempel på at dere har en tendens til å henge dere opp i feil ting. Tilbake til mitt poeng som altså var at vi ikke inngår IAP'er, og kun er 3 allierte stammer. De fleste andre store stammer på v3 har alså mellom 10 og 15 allierte. Så om vi spiller TribalHugs som dere er så fornøyde med å kalle det, så spiller i tilfelle de andre stammene dette også. Så får vi se hvem som klemmer hardest..:rolleyes:

Du antar mye, men det er ikke nok for å komme med slike påstander?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
JA, de fleste andre stammene på topp 20 akkurat nå er stammer som masserekruterer, og som kommer til å falle..

De spiller også tribalhugs. Akkurat som dere.
De kommer til å falle. Akkurat som dere.

Sier du det? :mad: Ja, du vet nok best! Æsj, også jeg som bruker så mye tid på dette spillet..
Da tror jeg like godt jeg slutter med det samme!
 

DeletedUser

Guest
Har selvsagt stor forståelse for at dere ønsker at vi skal slutte, men først har vi har en verden vi skal erobre! :D

Det har jeg hørt utrolig mange spillere si (til og med jeg), men ingen har noensinne lykkes så tidlig så vidt jeg vet.
 

DeletedUser

Guest
JA, de fleste andre stammene på topp 20 akkurat nå er stammer som masserekruterer, og som kommer til å falle..

De spiller også tribalhugs. Akkurat som dere.
De kommer til å falle. Akkurat som dere.

Hverken [R] eller BoS masserekruterer. =O.R= aner jeg ikke men jeg tviler.

At man har mange medlemmer som hadde lyst til å være i stamme med deg på en nystartet verden betyr ikke at den masserekruterer.
 

DeletedUser

Guest
O.R har 80 medlemmer, de har nådd medlemsgrensen. Altså jeg tror de har rekruttert litt:p
 

Zagzagel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
I teorien er jeg også enig der, men folk flest (n00b's) har det med å søke seg inn i de største stammene siden det kan virke som de er best.
Men så tidelig i spillet er det ingen garanti for at de største er best, bare for mange folk samlet på ett sted og sansyneligvis helt ute av kontroll :rolleyes:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
I teorien er jeg også enig der, men folk flest (n00b's) har det med å søke seg inn i de største stammene siden det kan virke som de er best.
Men så tidelig i spillet er det ingen garanti for at de største er best, bare for mange folk samlet på ett sted og sansyneligvis helt ute av kontroll :rolleyes:

Nå forstår jeg hvorfor du kaller deg "Angel of wisdom" :D
 
Reaksjonspoeng
1
Det dere sier om at de fleste andre stammer har 15 allierte;

Det at dere Tribalhugger gjør ikkeno, fordi det finnes andre som Tribalhugger mere enn dere?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det dere sier om at de fleste andre stammer har 15 allierte;

Det at dere Tribalhugger gjør ikkeno, fordi det finnes andre som Tribalhugger mere enn dere?

Jeg konstanterer at vi ikke har eller skal ha noen IAP'er, og at vi kun har allianse med to stammer. Men for all del, om dere vil kalle det å spille tribalhugs, så vær så god! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg konstanterer at vi ikke har eller skal ha noen IAP'er, og at vi kun har allianse med to stammer. Men for all del, om dere vil kalle det å spille tribalhugs, så vær så god! :cool:

Hmm... altså: [R] og =O.R=?
Hva med E-BoS da? Fiende? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har liten tro på at dette blir som v2.. Er mange flere gode spillere med her enn v2. Og det er helt blottet for kvalitet i topp-stammene.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp