Ny krig: AKDM VS. =DS=

DeletedUser

Guest
Side 1: AKDM

Side 2: =DS=

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 6
Side 2: 8
Forskjell: 2

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 6
Side 2: 2
Forskjell: 4

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 57,273
Side 2: 65,766
Forskjell: 8,493

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 57,273
Side 2: 20,041
Forskjell: 37,232

image.php
 

DeletedUser

Guest
Så fint for core at de finner enda en stamme som kan utkjempe krigene deres for dem..

Core er faenmeg pysestamme nr 1...
 

DeletedUser

Guest
Hørte jeg en fugl som kvitret så stille så stille blant trærne grønne som få? :)
Åjaa.. Var bare Mini som bajset på draget...

Unnskyld mæ.. Gå innpå ett kart Eirik, så sher du j**lig fort at =DS= e langt ifra hovedbasen te Core.
AKDM vil knus =DS=, koffor i himmlanes navn ska æ nekt dæm det? På den andre sida, skjønne æ jo veldig godt at herre kjæm ifra TMR da, som aldri har kjempa i en stor krig :)
 

DeletedUser

Guest
Hørte jeg en fugl som kvitret så stille så stille blant trærne grønne som få? :)
Åjaa.. Var bare Mini som bajset på draget...

Unnskyld mæ.. Gå innpå ett kart Eirik, så sher du j**lig fort at =DS= e langt ifra hovedbasen te Core.
AKDM vil knus =DS=, koffor i himmlanes navn ska æ nekt dæm det? På den andre sida, skjønne æ jo veldig godt at herre kjæm ifra TMR da, som aldri har kjempa i en stor krig :)

Hva ialle dager har det med noe som helst å gjøre? =DS= er anti-core og AKDM sleiker core i ræva for å få allianse.. Er ikke så vanskelig å trekke sammen 1+1, og JA, jeg veit at akdm kommer til å knuse =DS=, for =DS= er en drittstamme som kan knuses av hvem som helst..
 

DeletedUser

Guest
Haha, du har ikke peiling Mini, å det har du aldri hatt.. Leike big bad boss på forumet.. Latterlig.
Men når du si at AKDM kjæm te å knus =DS= uansett, pga. at =DS= e en drittstamme, kofr ska da AKDM trøng å "sleik Core i rævva" for å få en allianse?
 

DeletedUser

Guest
Haha, du har ikke peiling Mini, å det har du aldri hatt.. Leike big bad boss på forumet.. Latterlig.
Men når du si at AKDM kjæm te å knus =DS= uansett, pga. at =DS= e en drittstamme, kofr ska da AKDM trøng å "sleik Core i rævva" for å få en allianse?

Jadda, jeg er big bad boss, men det endrer ikke det faktum at jeg står for at core pyser, akdm sleiker core og er en nokså god stamme, =DS= har aldri oppnådd noe og suger.
 

DeletedUser

Guest
Jaja... En ærlig sak det, om du synes Core e pingla eller itj, men å baser det på at vi itj tar en stamme som e langt pokkers unna Core sitt hovedområde syns æ e tynt.. Men men.
 

DeletedUser

Guest
Jaja... En ærlig sak det, om du synes Core e pingla eller itj, men å baser det på at vi itj tar en stamme som e langt pokkers unna Core sitt hovedområde syns æ e tynt.. Men men.

Det jeg sa var jo at dere igjen får en annen stamme til å utkjempe krigene deres for dere.. Og dere kunne ha vært så store, om dere ikke hadde måttet tatt alle gråbyene i områddet før de stakk av, da....
 

DeletedUser

Guest
bare gå og legg deg minieirik. Dette har ingen ting med Core og gjøre.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
mista nettopp en barbarfarm til en av renegades familien,så vet ikke om dere er så mye bedre en alle andre...

Jeg å denne medlemmen har respektert hverandres farms, men nå er det tilsynelatende slutt på dette, i mine øyner er gråbyadling fra "venner" verre en at AKDM sloss mot samme fiende så Core gjør..men hey..det er jo bare lille meg så synes dette..
 
Sist redigert:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Det jeg sa var jo at dere igjen får en annen stamme til å utkjempe krigene deres for dere.. Og dere kunne ha vært så store, om dere ikke hadde måttet tatt alle gråbyene i områddet før de stakk av, da....

Jeg har hvertfall ikke fått med meg at Core har bedt noen om hjelp til å ta ut =DS=, så vet ikke hvor du henter det fra :confused:
 

Electro-ox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En hver stamme har vell sine sorte får?

Det vil alltid komme inn en eller annen sim city fyr for og senere prøve seg med gråbyhoring;)
 

DeletedUser

Guest
Minierik er bare glad i oppmerksomhet etter det jeg har skjønt.
 

Electro-ox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har hvertfall ikke fått med meg at Core har bedt noen om hjelp til å ta ut =DS=, så vet ikke hvor du henter det fra :confused:

Dere kan ikke motbevise det faktum at AKDM sider med Core.. Og at AKDM mest sannsynlig kriger mot =DS= for Core sin skyld..
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En hver stamme har vell sine sorte får?

Det vil alltid komme inn en eller annen sim city fyr for og senere prøve seg med gråbyhoring;)

joa..men den personen som nå tok min farm, kontaktet jeg ved flere anledninger å spurte om det var greit jeg farmet diverse byer..sa hun nei, så gjorde jeg ikke det av nettiquette og at vi var allierte.

dette ser ut til å ha forandret seg etter mergeren mellom SFF og Renegade familien, tror vi vil se mer agressiviv og respektløs gråbyadling i fremtiden er jeg redd..

En hver stamme har vell sine sorte får?

Det vil alltid komme inn en eller annen sim city fyr for og senere prøve seg med gråbyhoring

morsomt du kaller et medlem av TFR for sim city fyr dah :p
 
Sist redigert:

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
=DS= dreiv med gråby horeri og ble svartelista av mange, ikke kun core som angreip dem, tror renegades oxo angreip dem..dette er nok mer et svar på måten =DS= holdt på en et samarbeid mellom stammer..

dårlige stammer med poenghorer å skit ledelse har en tendens til å få mye fiender..
 

Electro-ox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
joa..men den personen som nå tok min farm, kontaktet jeg ved flere anledninger å spurte om det var greit jeg farmet diverse byer..sa hun nei, så gjorde jeg ikke det av nettiquette og at vi var allierte.

dette ser ut til å ha forandret seg etter mergeren mellom SFF og Renegade familien, tror vi vil se mer agressiviv og respektløs gråbyadling i fremtiden er jeg redd..



morsomt du kaller et medlem av TFR for sim city fyr dah :p

Altså en hver stamme kommer alltid til og ha en eller flere spillere som bare er såkalte sim city spillere.. Og vi kan heller ikke gå bort i fra at det alltids vil være noen spillere som skaper konflikter.

Det er kanskje derfor The Renegades Family har strenge regler, nettopp for å unngå slike spillere i stammen.

Jeg må si meg uenig når du tenker at det vil bli mye gråbyhoring fra The Renegades i fremtiden. Jeg er ganske sikker på at dette er noe vi allerede har gjort klart. Flere kriger starter grunnet gråbyhoring, derfor trur jeg de fleste har fortstått konsekvensene av det;)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Altså en hver stamme kommer alltid til og ha en eller flere spillere som bare er såkalte sim city spillere.. Og vi kan heller ikke gå bort i fra at det alltids vil være noen spillere som skaper konflikter.

Det er kanskje derfor The Renegades Family har strenge regler, nettopp for å unngå slike spillere i stammen.

Jeg må si meg uenig når du tenker at det vil bli mye gråbyhoring fra The Renegades i fremtiden. Jeg er ganske sikker på at dette er noe vi allerede har gjort klart. Flere kriger starter grunnet gråbyhoring, derfor trur jeg de fleste har fortstått konsekvensene av det;)

får håpe det, var kanskje bare en tilfeldighet at det skjedde nå..
 

DeletedUser

Guest
=DS= dreiv med gråby horeri og ble svartelista av mange, ikke kun core som angreip dem, tror renegades oxo angreip dem..dette er nok mer et svar på måten =DS= holdt på en et samarbeid mellom stammer..

dårlige stammer med poenghorer å skit ledelse har en tendens til å få mye fiender..

Gråbyhoring var jo grunnen til at vi gikk mot core... Er bare en eneste spiller i stammen som tar gråbyer med vilje og han blir mest sannstnlig kicket..
 
Topp