Ny supermakt vil overta verden 9!

DeletedUser

Guest
Stay Green Go Red?
*Stay-


Er navnet på stammen som vil dominere på verden 9, vi vil starte sør vest, og alle som er der vil gi oss byene sine når tiden er inne. Vi består av 20 solide toppspillere som foreløpig ikke vil bli nevnt. Vi håper da at alle kan forbli grønne, så de bygger byene sine opp, og dermed gir oss flere røde mål å adle istedenfor grå. Det er bare å passe på her, for dette er det vi skal bruke sommeren vår til.

Ønsker alle lykke til i verden 9! Spesielt de som starter samme sted som oss ;)

20 solide toppspillere som samler seg for å spille på en nybegynner verden?
EHEHEHEHEHEHE : D
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
lolz dere er zå zykt arrogante og kommer til å få alle mot dere siden alle hater dere nå siden dere laget en tråd om dere selv zykt teite dere er.
 

DeletedUser

Guest
Jaja Honour, lykke til:) ser fra til å se masse ifra dere, så får vi se inngame om dere er så solide som dere påstår;)


General Awesome skrev:
20 solide toppspillere som samler seg for å spille på en nybegynner verden?
EHEHEHEHEHEHE : D

Eg ser ikke på dette som en noob verden, men eg ser heller dette på en verden, der jeg kan lære meg nye ting, øve meg på ting som gjør meg bedre osv.

Greit, det er en verden der vi har lang tid mellom vært angrep, eller støtte raport. Men man kan jo alltid adle på forsjellige måter som gjør at de blir raske tog fordet om;)

Eg satser max på å lære meg masse nytt og kose meg på denne verdenen, og håper alle dere som starter her gjør det også


- Sindick:jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
lolz dere er zå zykt arrogante og kommer til å få alle mot dere siden alle hater dere nå siden dere laget en tråd om dere selv zykt teite dere er.

Quoter denne. Legger til at VA gikk dunken nettopp pågrunn av dette. VA sin "stamme melding" hadde mye mer stil forresten, denne så litt noobete ut :p
 

DeletedUser

Guest
Quoter denne. Legger til at VA gikk dunken nettopp pågrunn av dette. VA sin "stamme melding" hadde mye mer stil forresten, denne så litt noobete ut :p

Jeg er nesten sikker på at stammen ikke kommer til å "gå dunken" for å bruke samme ord som deg, på grunn av denne forumposten. Hører allerede rykter om folk som ikke tør å starte sørvest, siden vår stamme er der, og har lagt om startsted til et annet.
 

DeletedUser

Guest
Går rykter om en stamme som kommer til å starte der for å ta dere Honour.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, er mye kulere at noen faktisk går ut at noen lager stammer, en de som tror de er best og holder det for seg selv.
 

DeletedUser

Guest
Noe i den duren vil jeg tro. Btw. kan du ikke komme med medlemslisten?
 

DeletedUser

Guest
La oss ikke gå bananas på vår kjære Honour her nå. For om det er noen som skal gå bananas på han, så er det meg.

On the battlefield :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ingen om har tenkt over at detta godt mulig e en post for å villede til å starte sør-vest mens dem kanskje starte nord øst eller nokka stuff :)
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke Honour kjører den der, føler han har nok "balls" til å si hvor han starter :)
Ellers så må vel jeg bare restarter hvor han er :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ingen om har tenkt over at detta godt mulig e en post for å villede til å starte sør-vest mens dem kanskje starte nord øst eller nokka stuff :)

Ser ut som du nettopp tenkte på det, men med mindre du definerer deg selv som ingen så er det noen som har tenkt det.
 
Topp