Ny top 15 stamme :)

Hjetland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vil bare gjore dere oppmerksomme paa at 19messi19, thelol101 og de som har skrevet at de er paa S-E sin side har enten en allianse med stammen, eller saa er de medlemmer i s-e :p
 

feddy567

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tssst igjen :) Uansett, er ikke du paa alliansen sin side du??? Sviker! :mad:

hmmm.. jeg har vært på Alliansen sin side i snart et år, selv om den ikke fantes da:rolleyes:.
jeg har lenge vært på IB sin side, helt siden jeg selv ble adlet ned av en IB spiller i =D= krigen, og det er snart et år siden;)
 

DeletedUser

Guest
Vil bare gjore dere oppmerksomme paa at 19messi19, thelol101 og de som har skrevet at de er paa S-E sin side har enten en allianse med stammen, eller saa er de medlemmer i s-e :p

hjetland, hvorfor skifter du stamme hele tiden egentlig, vi er fiender med den stammen du flytter til uansett, er du så redd for oss???:eek:
 

DeletedUser

Guest
Japp :)
Bare knus Hjetland du ;)
Hadde vert god å ha vekk fra K51 og verden 1 :)
 

DeletedUser

Guest
Vil bare gjore dere oppmerksomme paa at 19messi19, thelol101 og de som har skrevet at de er paa S-E sin side har enten en allianse med stammen, eller saa er de medlemmer i s-e :p

Du er ikke noen helt altså. Ødelegge er bare skittent spill .
 

DeletedUser

Guest
Vil bare gjore dere oppmerksomme paa at 19messi19, thelol101 og de som har skrevet at de er paa S-E sin side har enten en allianse med stammen, eller saa er de medlemmer i s-e :p

Dessuten er jeg STOLT over å vere på S-E's side!:)
Bedre stamme kan du lete LENGE etter ^^
Jaja, BOL er en stamme i samme grad ;)
 

DeletedUser

Guest
noobs???
hva snakker du om???
ingen noobs har tilgang til S-E...
hvorfor tror du Hjetland ble kastet ut, og du ikke kommer in???:eek:
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
jeg er kanskje ikke verdens beste, men du trenger ikke kalle meg noob fordet da :(
 

DeletedUser

Guest
jeg kalte ikke eg noob...
je kalte Hjetland og aaasssddd noobs...
du er på bol sin side, de er i klasse med s-e:D
 

feddy567

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
han er ikke akkurat i frontet, så tror han holder seg lenge:D
vis han ikke blir adlet ned av dere i S-e da:rolleyes:
 
Topp