NY Topp 15 stammer

DeletedUser

Guest
dere har et helt feil syn av twoj, det at dem ligger spedd over hele kartet er vel og ta i litt???
vi ligger for det meste på kanten av sør-vest siden...
og det med at ledelsen sitter på ræva og ikke oppnår en dritt?
vel, da har vi ulik oppfatning i hvert fall!

har sett på mange av de tidligere innleggene om at TWOJ kommer til å tape i krigen mot aztek, finnes aztek nå???
SlUTT OG UNDERVUDER OSS!

ja dere vant krigen mot aztek og siden aztek var en stamme som var ledet av mosby så heiet jeg på TWOJ siden dem i aztek var sikert ikke så proe og hadde sikert ikke skillz osv.
 

DeletedUser

Guest
jeg var veldig nær og begå en tabbe søkte egentlig inn i aztek, jeg sendte søknad til over 10 stk i stammen, ingen leste, det sier litt om aktiviteten???
 

DeletedUser

Guest
ja det er dårlig kvalitet i aztek ja men hvorfor gikk dere i TWOJ i krig mot dem?
 

DeletedUser

Guest
TOPP 5

1 UNI 86.318.337
2 Yakuza 65.236.739
3 UNI-XP 34.008.113
4 POP 25.549.295
5 VOG 21.386.451

Fra 6 plass og ned til 15

6 ~TD~ 12.744.114
7 300 11.515.756
8 ~TWOJ~ 8.050.823
9 Hidden 7.267.065
10 -TLD- 4.694.280
11 TAROS 4.198.022
12 J.F.F 3.319.767
13 TLR 1.333.519
14 GÜEVON 865.363 865.363 5
15 BERM 724.984 724.984 18

Har blitt endel forandringer siden åpning`s innlegget mitt
 

DeletedUser

Guest
Kanskje dere, Yakuza. Gjetter det uten å sjekket på TWstats... :)
 

DeletedUser

Guest
jeg tror det var yak som adlet mest av dem i aztek siden TD adlet ikke så mange byer av dem men tror UNI tok en del byer av dem
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Vi hadde en spiller innen vår rekkevidde, og den spilleren adlet vi en god del av. Men AzTek var dømt til undergang ettersom også de lå veldig spredt slik som TWOJ gjør nå.
 

DeletedUser

Guest
Lets just face it. . .UNI vinner denne verdenen. . .enkelt og greit, yak+meg er for innaktiv til og gjøre noe ut av denne verdenen, for guds avslutt før v2 plz. . .
 

DeletedUser

Guest
Lets just face it. . .UNI vinner denne verdenen. . .enkelt og greit, yak+meg er for innaktiv til og gjøre noe ut av denne verdenen, for guds avslutt før v2 plz. . .

dere i UNI har ikke vunnet enå.dere må ikke ta seieren nå dere vet ikke om v3 avsluttes ennå.
 

DeletedUser

Guest
syntes ikke vi skal si noe før siste landsby er tatt, teit og drive og si at uni vinner når denne verden har mange spennende år foran seg, mye kan skje!
Dere har ganske lite erfaring hvis det er sånn at den med mest poengsum vinner, hva har poeng og si, det er bare noen tall...Det som virkelig teller er erfaring, tropper og tid. IKKE POENG.
Veldig sjeldent at en verden blir fullstendig tatt over av en stamme, eller det vil si det er ikke sjeldent, det tar bare veldig lang tid men før eller siden vil en stamme vinne.Så om 3-4 år er nok denne verden avgjort??
 
Topp