Ny topp-20 for stammer

Reaksjonspoeng
3
Hva med kriger og sånt da? Noe som skjer på den fronten? Det samme gamle eller? ILR? mot Yakuza, Uni mot diverse smått og resten henger seg på den ene eller andre siden?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Yakuza virker som og være på g med RE og ILR?

Og ja, UNI kriger mot små stammer som ILR?, J.F.F, SMK, TD, POP og UNI-XP + alt annet av smårusk ;)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
1 UNI - Skaffet seg nye fiender nå. Spent og se hvor lenge de holder seg.

2 Yakuza

3 ILR? - Forsatt nedgangstider, og de klarer ikke å produsere noe som helst lengre.

4 ~TD~ - Har hivi seg med mot UNI. Eller dommola, lettere sagt.

5 UNI-XP - Også noen nye fiender sammen med UNI. Ryktes at POP og J.F.F skal sette i gang en stor offensiv med fakes. STÅ PÅ!

6 POP - Kan ikke se noe her bortsett fra at de innadler RE's innaktive spillere.

7 RE - Sliter mildt sagt. Kan ikke se noe oppgang med dem ?

8 J.F.F - RUAB er frustrert, og det viser seg at de faktisk har noe off tropper. Så får vi se om de kan slå til i morgen slik som planlagt.

9 TWOJ

10 SMK - Fjærnet av TW-Team :) Synd der gutter. Mulig MrAudi's trusler om og gå grå faktisk vil skje.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Har du ikke rettigheter til der hvor tingene planlegges mellom dere og POP :O
Vel, du får høre med RUAB om du kan få rettighetene.

RUAB skrev:
Det må vel være en fra *** også som lekker info? for forumet som det planlegges i, har ikke *** tilgang til.
Det var svaret jeg fikk fra RUAB, da jeg konfronterte han med deres planer.
Så det han sier her er at det må være en i fra POP som har gitt denne infoen, da min venn i J.F.F ikke hadde tilgang til det forumet hvor det planlegges.
 
Sist redigert:

andreask

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg har nok tilgang på det meste du, det trodde jeg da du viste;)

men du får vel bare se da om det skjer noe spennende idag, jeg er i tvil, men man kan jo håpe;) dere har godt av og få noen nukes på dere dere også..
 

DeletedUser

Guest
vi sliter da ikke, bare chiller den og holder oss sosial istede :)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
1 UNI - Skaffet seg nye fiender nå. Spent og se hvor lenge de holder seg.

2 Yakuza

3 ILR? - Forsatt nedgangstider, og de klarer ikke å produsere noe som helst lengre.

4 ~TD~ - Har hivi seg med mot UNI. Eller dommola, lettere sagt.

5 UNI-XP - Også noen nye fiender sammen med UNI. Ryktes at POP og J.F.F skal sette i gang en stor offensiv med fakes. STÅ PÅ!

6 POP - Kan ikke se noe her bortsett fra at de innadler RE's innaktive spillere.

7 RE - Sliter mildt sagt. Kan ikke se noe oppgang med dem ?

8 J.F.F - RUAB er frustrert, og det viser seg at de faktisk har noe off tropper. Så får vi se om de kan slå til i morgen slik som planlagt.

9 TWOJ

10 SMK - Fjærnet av TW-Team :) Synd der gutter. Mulig MrAudi's trusler om og gå grå faktisk vil skje.



humm kunne jo sagt noe om de 2 siste stemmene på top 10 også :))
 

andreask

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hva da? føler du at du ikke får nok oppmerksomhet?

alle vet vel hva yakuza er gode for vis de gidder så der er det jo ikke så voldsomt mye og si selv om de kanskje ikke har hvert av de mest aktive i det siste;)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
humm kunne jo sagt noe om de 2 siste stemmene på top 10 også :))

Grunnen til at jeg ikke hadde noe og komme opp med er vel at det ikke har skjedd så altfor mye som jeg vet om :rolleyes:
Dermed valgte jeg og la den få handle om den nye krigen :cool:

Kvæna :)
 
Sist redigert:
Topp