Videresendt, Inno nye flag

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
har 2 forslager om flag.


handelsmenn/varehus flag.


dette vil si flere handelsmenn og støre plass i varehus.


dette kan F.eks være slikt


nivå 1- 3%
nivå 2- 4%
nivå 3- 5%
nivå 4- 6%
nivå 5- 8%
nivå 6- 9%
nivå 7- 12%
nivå 8- 13%
nivå 9- 15%

er også et forslag om forsterket mur.

vi har jo et forsvars flag for å forsterke troppene men kanjse et flag for mur også hadde vært noe?


F.eks i denne rekke følgen

nivå 1- 2%
nivå 2- 3%
nivå 3- 5%
nivå 4- 6%
nivå 5- 8%
nivå 6- 9%
nivå 7- 10%
nivå 8- 15%
nivå 9- 17%


dette er bare 2 forslag til flag er åpen for forbedring evt annet :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Støtter varehus/handelsmann-forslaget.

Støtter ikke mur-forslaget.
Det vile vel uansett vært bedre å bruke flagget som bedrer troppene dine. Uten at jeg har regna på det.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
feil. forsvars flag. Er bare til for troppene.

Mur flagget er for mur.

La oss si at muren er i nivå 20 også har den nivå 9 flag som vil si 17% vil dette trolig være bedre en forsvars flaget om byen har def tropper evt er stacka menst forsvars flagget er bedre i start fasen da man har mindre tropper :)
 

DeletedUser

Guest
Redswan skrev:
Støtter ikke mur-forslaget.
Det vile vel uansett vært bedre å bruke flagget som bedrer troppene dine. Uten at jeg har regna på det.
Uten at jeg har regna på det heller, tror jeg at en stacka by med mur i 20 ville tjene mer på 17% bedre mur, enn det beste forsvarsflagget. Hvis vi har mur-flagget, vil vi også kunne bytte om på de forskjellige flaggene ettersom byer blir angrepet. Hvis en by har tropper, men ikke mur, bruker man forsvarsflagget. Hvis en by har tropper og mur, bruker man mur-flagget.

Hvis noen evnt. hadde giddet å regne på det, ville vi kunne oppklart denne saken. :)
 

DeletedUser

Guest
Egentlig støtter jeg ikke murforslaget uansett, for en stacka by med beste deff-flagg, vil egentlig være vanskelig nok å bryte gjennom :p
 
Topp