Fikset Nyhetsbrev og Annonseringer

DeletedUser

Guest
Selv om det meste av infoen i nyhetsbrevene gjerne er å finne på Forumet fra før av, så kunne jeg tenke meg et eget nyhetsbrev-forum (kanskje underforum til Annonseringsforumet, eller at de bare legges ut sammen med de andre annonseringene der). Det er jo å regne som en slags liten sporadisk avis, og nå som v6 avsluttes så kommer jeg ikke lengre til å ha noen aktiv konto (hvertfall på en god stund). Jeg vet det er flere andre pensjonerte spillere også, som fremdeles er innom forumet fra tid til annen, og som ikke har tilgang til disse nyhetsbrevene.

Eventelt (eller kanskje aller helst) kunne jeg ønske meg en tettere oppfølging av Annonseringsforumet, så interesserte kan lese alle nyhetene der. Det står for eksempel ingenting om v10 der såvidt jeg kan se, annonseringer blir gjort delvis i verdensforumene, delvis i Annonseringsforumet og ellers i Generelt-forumet, og delvis i disse nyhetsbrevene (som man altså bare får om man har en aktiv konto).

Jeg skjønner at feks nyhetsbrevfunksjonen er relativ ny, og at dere i Teamet sikkert fremdeles prøver dere litt frem med hva som skal sies hvor og hvordan, men jeg håper dere kan sette dere ned på et teammøte innen rimelig fremtid og legge en plan for hvordan alle nyheter og annonseringer fra Teamet kan bli mer tilgjengelige på ett sted og på en enhetlig måte. (som feks å alltid først legge ut nyheter i Annonseringsforumet, og først deretter legge det ut i verdensforumer/nyhetsbrev. Om alt er samlet på ett sted fra begynnelsen av så blir ikke det stedet glemt etter at man allerede har skrevet om nyheten i et verdensforum og i et nyhetsbrev)
 
Sist redigert av en moderator:

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Off-topic er flyttet til egen tråd: http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?p=233508

Å ha et eget arkiv for nyhetsbrev på forumet høres lurt ut. Det har de på .net, og det fungerer godt der :) Bra plan, Wynja.

Vil løsningen være så enkel som å legge nyhetsbrevene vi sender ut i en egen seksjon under "Annonseringer", eller finnes det bedre forslag?

Som et underforum til Annonseringer virker som en god løsning - det er tross alt et naturlig sted å lete etter slikt.
 
Topp