Nyttårsfreden funker ikke... :)

DeletedUser

Guest
Nyttårsfreden funker ikke. Bare se på live erobringer. Kool, eh?
 

DeletedUser

Guest
Tw-team, dere skuffer. Igjen.

Julefreden vil vare fra 24/12 klokken 00:00 til 26/12 klokken 00:00 og nyttårsfred vil være fra 31/12 klokken 12:00 til 1/1 klokken 12:00

I dag, klokken 12.30 mistet jeg en by. På grunn av nyttårsfreden gadd jeg ikke ta meg bryet med å stacke byen, jeg stolte på teamet.

Teamet kan ikke gå ut og fortelle oss om en tid, men skru på nyttårsfreden en helt annen tid. Jeg krever å få tilbake byen, for rett skal nå være rett.

Måtte dra meg veldig hardt i nakkeskinnet for å ikke begynne å slenge dritt til tw-team, for her dette her er jo alt for dumt og jeg er målløs.
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kan ikke fatte at jeg tar meg til å si dette, men jeg synes virkelig at han burde få tilbake den byen! (han er på feil side i krigen) :D

Skal ikke gå ut over spillere at de som '' setter på '' freden ikke kan klokka. Det blir for dumt.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det er vel 3.året på rad at enten julefreden eller nyttårsfreden ikke fungerer som normalt....
På .dk fungerer det som det skal, så hvorfor PABben & co ikke klarer det her, er meg en GÅTE!

Men dem skuffer som normalt.... :jtrist: :(
 

alexandra80

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bugs

De gjør så godt de kan de fleste (alle regler har unntak ,og alle maktposisjoner kan og vil bli misbrukt til tider),men innebygde bugs kan de ikke gjør noe med.
Send inn en ticket ang byen som gikk tapt ,og krev den tilbake på en ordentlig måte.
Dessverre så har de ikke ordentlige løsninger på alle problemer og da rydder de opp i ettertid om du sier i fra.
 

DeletedUser

Guest
Tror neppe de blir refundert....

PAPben skrev:
Angrep som skjedde mellom 1200 og 1300 gikk gjennom og vil bli stående som de er

Mvh. PABben
Community Manager

Jeg spurte om det samme på support, og fikk svar fra PAPben.
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Veta og Überzets har rett. Det er rett å slett svakt av den personen i teamet som hadde ansvaret for dette å ikke klare å ordne med den nyttårsfreden. Hvem er ansvarlig for det ? Det vil jeg ha svar på!
 

DeletedUser

Guest
sikkert pabben som er CM kanskje kan alle spill moderatorene fikse det....
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Dette var jo passe talentløst!

Ble skuffet noe sykt nå. :(

Arroganse til tusen i den mld. som ble sendt fra teamt også. Hva med og i dte minste beklage det som har skjedd? Og om det er teknisk umuligt og fixe det så burde dere forklare dere en smule bedre. Og gjerne sende 100 PK eller noe til dem som mistet byer som et plaster...

Men kan det fixes så burde det jo gjøres, men det bør jo gjøres rimlig kjapt ellers så vil det bli domino effekt ut av det. En tapt by i et strategisk område kan velte utrolig mye mtp. stacking, speiding osv osv...

Nei dette var sykt, skulle tro det var 1 april....


Nesten som jeg bare setter meg selv på slett i protest (og jeg er ikke en gang berørt av dette). Mister dere i hvertfall en som kjøper fett med PK!
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke godt nok, klart support må rette opp i feilen/e som er begått! Håper virkelig tw teamet fikser opp i dette?


Jeg mener at teamet ikke er de personene som er mest oppegående.


Det er mange tullinger der ute og en del av de tullingene befinner seg i tw-team.

Denne type pm hjelper saken vår svært dårlig, husk på at teamet jobber frivillig for oss. Godt nytt år til de forresten !!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Svært skuffende dette her TWTeam.. kanskje skaffe noe nytt blod ?
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Dette var en skikkelig bom av TW teamet, kanskje har det skjedd egne misforståelser med innsetting av tid siden dette også skjedde for to år siden (om jeg ikke husker riktig). Teamet bør selvsagt rydde opp når noe slikt som erobringer skjer på død tid. CM er den eneste norske administratoren som skal ha tilgang til å innsette tid, så dette rettes selvsagt over til Pabben.

Denne type pm hjelper saken vår svært dårlig, husk på at teamet jobber frivillig for oss. Godt nytt år til de forresten !!!

Det stemmer ikke helt, CM får et x antall euro per måned for jobben han gjør.
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig burde han få byen tilbake, når den ble erobret mens nyttårsfreden skulle ha trådt i kraft, etter annonseringene fra teamet.

Og jeg skulle gjerne sett at teamet - i tillegg til å si at "slik er det" også sier "og dette er grunnen til at det er slik".
 

DeletedUser

Guest
Har hatt bugs som gjorde at spiller x kunne angripe spiller y selv om de var på samme internettkobling (skulle vært en sperre her). Noe som gjorde at spilleren jeg satt KV for fikk 3 byer tilbake av moderatoren (med full gård og fult varehus).

Ser ikke at det skal være grunn for å IKKE gi tilbake i dette tilfellet, når det ble gitt tilbake i det andre?
 
Topp