ODA - Et spennende kapittel så langt!

DeletedUser

Guest
Power, da jeg joinet, lå altså på 1. plassen med en klar ledelse. Jeg hadde absolutt ingen ambisjoner om å spille aktiv på V18 i det hele tatt og ble med bare fordi jeg ble pushet til det (Eieren av R3L4X faktisk..). Ble med "just for giggles" og fordi det var kjedelig å være alene i egen stamme :trist:.

Så var det jo altså andre stammer som begynte å markere seg etterhvert. Feel, Nice,, 24/7, JX og Morra$. Zippy var leder i Nice og klarte å få med seg et par profilerte og gode TW spillere, som raskt begynte å vokse. Var urovekkende den utviklingen de hadde der. De var vel den såkalte "rebell" stammen som gikk til krig med alt og alle. Uansett størrelse.

Og de koste seg!
GIF-Like-a-bus-Like-a-boss-GIF.gif


De tok et oppgjør med stamme nr. 1, som da var Power med Creo og Lexington i ledelsen. Det gikk vel og bra et stykke, men det var ikke optimalt samarbeid og motivasjonen uteble hos flere. Vi ble knust på alle fronter av Nice, men vi gjorde en sabla god jobb mot Barbie, som er den ultimate fienden! Anywho, vi var så heldige at de umotivert var frontspillere og vi slet med å holde fronten sterk og støtte måtte man se lenge etter.

På den andre siden av gjerdet satt Zippy som på den tiden var lederen i Nice og hadde også noen småproblemer.
Mine damer og herre, vi i Nice har blitt manipulert av dritt lederen aka zippy lenge. Vi var blinde for hanes handlinger lenge fordi alle sa at han vant 2verdener der han alene var i ledensen. Men i dag etter at min trofaste, lojale venn Temyz ble adla så fikk jeg se zippys virkelige natur. Han bryr seg ikke om andre og tenker bare på seg selv. Han støtter ikke opp andre men gråter etter støtte når han er i knipe. Han sender rundt rundskriv til hele stammen når han får fakes på sæ siden han er så dårlig til å tagge og sier at det er adels. Temys spurte om han kunne trekke tilbake deffet sitt i dag når han så adelene fra Ragnar som var på vei men zippy nektet og truet han med å kicke Temyz fra stammen hvis han trekket tilbake. Denne handlingen førte til at temyz mistet sin første by.
Jeg og Joaking aka joakim Netland prøvde å si våres meninger rundt lederskapet til zippy i dag på skype men zippy var ikke seriøs i det hele tatt. Han brydde ikke seg i det hele tatt om dagens handlinger og angrer heller ikke seg. Han snakker dritt om Temyz og sier at han ikke fortjente å være i NICE. Jeg ble tungt såret fordi jeg følte at jeg bidro nedgangen til Temyz min irl venn ved å støtte Zippy hele veien som leder.
Her kan dere se skype samtalen:
[23:01:27] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): begynner å bli jævlig lei av måten Zippy behandler oss på
[23:01:37] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): blir nok nødt til å ta grep, snart
[23:01:57] Moatheblackman: ja enig med joaking, han tar hele stammens deff te sæ sjøl
[23:02:14] Magnus aka lk horen: som om du treng den mer
[23:02:45] Pål Karlsen: JEG TRENGER DEF!
[23:02:59] Moatheblackman: nei, men det e noen som trenger det mer som f.eks temys kunna ha overlevd idag
[23:03:11] Magnus aka lk horen: hah
[23:03:13] Pål Karlsen: Temyz fortjente å dø!
[23:03:18] Magnus aka lk horen: han ku ha lært seg å dodge
[23:03:29] Moatheblackman: dodje adelen?
[23:03:32] Moatheblackman: makes sense
[23:03:39] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): noen må gå
[23:03:46] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): jeg foreslår den borgerlige regjæringen
[23:03:51] Magnus aka lk horen: Moa
[23:04:01] Magnus aka lk horen: Temyz har blitt angrepet tidligere
[23:04:02] Pål Karlsen: Eneste som må gå her er DEG Joakim!
[23:04:13] Magnus aka lk horen: mørkeblå
[23:04:20] Harald: Temyz burde da ha klart å gi beskjed til folk om at han ble angrepet
[23:04:36] Harald: men uansett, fuck it
[23:04:36] Pål Karlsen: Temyz var en bitch som jeg ikke hadde noe med at ble med i stammen!
[23:04:46] Harald: Nå roer vi oss ned mange millioner hakk.
[23:04:54] Pål Karlsen: JEG er 10.000.000x mer viktig for stammen enn noen annen!
[23:05:06] Pål Karlsen: Og 10.000.000.000.000x mer viktig enn fuckings Temyz!
[23:05:09] Pål Karlsen: SO SHUT THE FUCK UP
[23:05:12] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): :O
[23:05:17] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): jeez Pål
[23:05:21] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): du er så evig selvsentrert
[23:05:27] Pål Karlsen: Nei
[23:05:30] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): alt er alt meg, meg, meg og meg
[23:05:31] Pål Karlsen: Det er jeg som gjør at vi vinner!
[23:05:34] Pål Karlsen: JEG HAR BEVISST DET FØR
[23:05:40] PGM: (chuckle)
[23:05:40] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): bullshit
[23:05:41] Pål Karlsen: OG SKAL GJØRE DET NÅ OG
[23:05:46] Pål Karlsen: V8
[23:05:47] Pål Karlsen: V9
[23:05:47] Pål Karlsen: V13
[23:05:50] Pål Karlsen: Hva mer krever du!?
[23:05:54] Pål Karlsen: Din satans jævel
[23:05:58] Pål Karlsen: Lager bare dårlig stemning du
[23:06:01] Pål Karlsen: Klarer ikke en dritt annet

Jeg advarer alle der ute som søker seg til Nice hele tiden og Power spillerne som blir manipulert av Zippy om å holde seg lang unna zippy. Zippy er ond, slem, frekk mann som tenker bare på seg selv. Jeg har snakket med mine nærmeste venner i Nice og har bestemt å forlate Zippys underverden. Jeg tror/håper at zippy faller og taper krigen mot power og 247/7. Zippy er ond og ingenting som er godt kommer rundt han.

Takk for meg.

De kom også med noe morsom propaganda for å gi inntrykk av å være en stamme som levde opp til navnet sitt:
Om svikefulle kvinner
Egentlig kommer jeg neppe til å gidde å si så mye om den svikefulle kvinnen. Litt fordi kvinnen egentlig ikke var spesielt svikefull (men det gjorde seg godt i tittelen), og litt fordi ingen egentlig bryr seg. Jeg tror at jeg bare tar det innledningsvis.

Carno forlot Nice til fordel for Deceit. Det ble gjort fordi:
"Jeg kan si så mye som at jeg ønsker meg inn i Deceit pga at jeg har flere gode tw-venner i Deceit som jeg ønsker å spille med, i tillegg til at jeg føler ikke helt at jeg passer inn her. Og dagens oppstyr har gjort at jeg har mista helt motivasjonen for å spille med denne stammen. Samtidig er jeg en spiller som ønsker å være lojal mot stammen jeg er i."
Så derfor ventet hun et par timer med å forlate stammen, i stedet for å gjøre det sånn som jeg pleier, og forlot plutselig og uten forvarsel. Da er jo alt greit, er det ikke? OK, da har vi covret den delen. Det var ikke noe morro eller god propaganda, så nå er det fint å bevege seg videre.

Om snille menn og slemme påfunn
Okei! Over til the good stuff. Hallo alle sammen, vi er Nice Young Men Incorporated, også kjent som Nice!

Vi er snille. Vi er hyggelige. Vi er unge. Og vi er håpefulle. Vi visste egentlig ikke at vi var en stamme, men da The Vigilante med sin flotte og åpne rekrutteringsteknikk startet stammen gikk det fort fremover. Det var tross alt ikke så mye som krevdes i starten for å komme inn. Vi er jo som sagt snille.

NiceYoungMenInc.png


Med en slik åpenhet og barmhjertighet og generell flotthet ble vi fort flere! Ganske snart hadde vi en god gjeng, og stammen vokste fint. Den neste tiden fremover skjedde det egentlig ikke så mye interessant. På grensen til ingenting, faktisk, så la meg benytte anledningen til å heller snakke om noe annet.

SJEKK UT MITT SINNSYKT KULE OG FETE PROFILBILDE, FOLKES!
24b9bb89912ea609526007dbdd6e587c01dcdc8cda39a3ee5e6b4b0d3255bfef95601890afd80709da39a3ee5e6b4b0d3255bfef95601890afd80709087eb359f19fc3f7f05201a56d81bda4.png


DET DER VAR IKKE MITT PROFILBILDE. DET VAR BARE EN DRITKUL HEADER FOR Å PRESENTERE MITT ENDA KULERE PROFILBILDE. HER ER PROFILBILDE MITT:

user_image.php


Var ikke det kult? Det var dritkult. Se på de fete fargene. Det ordspillet. Det mottoet. De kule pokergreiene nederst. Gull OG sølv til The Joaking. Det er så fett. Det er så bra. Årh <3 Jeg må skifte undertøy...

...Så en dag (i dag) kom Zippy til makten. Det var egentlig en tastefeil fra den hyggelige, unge Niko sin side. Zippy skulle ikke bli hertug av Nice, men det ble han. Og i den anledning fikk han lyst til å finne på noen slemme påfunn.

Plutselig skiftet Nice navn til Zitler, og TW-Guiden var diktator! Krise i leiren! Hvordan skulle dette gå? Vi hadde det jo så fint og så bra som Nice. Som en av tre stormakter. Det var Deceit, det var 24/7 og det var Nice. Hva nå? Nå var det Deceit, det var 24/7 og det var Ze Third Reich! Zitler! Uhørt! Hvordan kunne vi gå fra å være snille, hyggelige, unge menn til å bli ZITLER? Krise! Uhørt! Skandale! Furore! Utropstegn! Spenningen sto i taket! Hvordan skulle dette gå?

PROFILBILDEREKLAMEPAUSE!
24b9bb89912ea609526007dbdd6e587c01dcdc8cda39a3ee5e6b4b0d3255bfef95601890afd80709da39a3ee5e6b4b0d3255bfef95601890afd80709087eb359f19fc3f7f05201a56d81bda4.png


user_image.php


SE PÅ DET! SE PÅ DET! SE!

Og så gadd vi ikke å være Zitlers mer, så vi skiftet tilbake til Nice Young Men Incorporated. Alt gikk fint og sånt. Fordi vi var hyggelige og snille igjen og ikke nynazister lot vi Zippy beholde privilegiene sine. Så nå er også han en snill, ung mann! Og det er alt som har skjedd i dag. Kjempegøy.

PS: Vi erklærer krig mot Deceit.

PPS: Deceit finnes ikke lenger, så vi erklærer krigen for vunnet. Vi stiller oss foreløpig nøytrale ovenfor den nye stammen Power!

PPPS: Dette var kjip og kjedelig propaganda. Jeg kommer sterkere tilbake når jeg har mer interessante ting å skrive om. Men det er vel bedre enn ingenting.


Snx party animals!


PROPAGANDAEN BLE PRESENTERT AV JOAKINGS PROFILBILDE!
24b9bb89912ea609526007dbdd6e587c01dcdc8cda39a3ee5e6b4b0d3255bfef95601890afd80709da39a3ee5e6b4b0d3255bfef95601890afd80709087eb359f19fc3f7f05201a56d81bda4.png


user_image.php

Selv satt jeg ofte bare slik da jeg så disse:
post-25368-I-dont-care-LOL-bye-gif-dolphi-p1U4.gif



Og for å ikke gjøre denne teksten for lang, hopper jeg rett til da Power ble til ODA.

Scott, som satt på Terminator bestemte seg for å "kuppe" stammen og lage en helt ny en kalt ODA. Han var misfornøyd med at det var så dårlig moral i Power og ville øke motivasjonen ved å starte fra scratch. De aller fleste godtok dette, men det var selvsagt litt misnøye her og der. Ledelsen i Power ble anklaget for å gjøre for lite og ikke få til noe godt samarbeid. Et veldig sårt tema den gangen. De var kanskje bare ikke like flinke til å vise hva de gjorde.. anywho...

Vi mistet spillere som Frimag, Herr Granpa, Lemmy, R3L4X (ikke lenge etter) og Ragnar Lodbroch. Dette var ganske katastrofe på den tiden da vi trengte aktive og gode spillere. Nice hadde røvet til seg de fleste der. Den nye ledelsen bestod da av Terminator (Scott) en stund før han dro meg (magic dude) og Lexington inn. Jeg tok selvfølgelig på meg mye ansvar fra starten og og brukte en god del timer på å rydde i stammen. Gud så mye rot det var... Satt KV hos mange som hadde inc på nettene og måtte opp tidlig for å snipe eller angripe. Tok ikke lang tid før Scott ble fraværende og opptatt med skole. Endte opp med at jeg ble hertug for ODA og har styrt stammen etter beste evne siden. Hjalp litt at vi fikk med ODD som tidligere var Alpha og WoF, men det var ikke veldig mange veteraner der, så Nice hadde det gøy der en periode...

god-typing-o.gif


Fin måte å bli lei på raskt..

Men etter hvert fikk vi ting på skinner. Vi fjernet de innaktive, fikk inn aktive og gode spillere som Henrik|MasterSplinter, Xandor, Martin Larsen, torkildskaug og noen andre dualer her og der. Ting så lovende ut! Etter at sommeren var over, fikk ble folk mer aktive igjen. Skole og jobb var vel såpass kjedelig at TW ble spennende igjen! Vet ikke hva som skjedde i Nice, men siden den tid, opplevde vi mindre motstand og vi fikk mer kontroll. Etter samtaler fram og tilbake med ledelsen i OIM om et mulig samarbeid, fikk vi endelig på plass en avtale. Siden da har vi hatt full kontroll. :awesome:.

Og nå da. Nå. Nice ligger et godt stykke bak oss og vi er tilbake på topp!
1179ec15aa3a38fe4a9b7d58cb75eb2d.png


Vi vinner på alle fronter og storkoser oss når vi adler. Lite motstand og dårlig organisering. Vårt største problem er egentlig bare en mangel på adelsmenn. Mens vi har fokusert på å forbedre oss, virker det som Nice har hatt store identitetsproblemer. Stammenavnet har endret seg flere ganger, Mao og Zippy har endret navn flere ganger og sliter fortsatt med å finne seg selv. Vi heier på dere! Kanskje Zippy har psyket seg selv ut med det nye navnet: Mamma sier jeg er feit.

Virker som Nice har stoppet helt opp og prøver å finne motivasjonen igjen.

giphy.gif



ODA derimot har aldri hatt høyere aktivtet på skype, forumet og vi adler mest av alle uke etter uke. Om det er vi som har blitt mye bedre, eller Nice som har blitt dårligere, gjenstår jo å se. Nå har vi muligens vært heldige med at Roger ble kicket fra Zippys konto og at Nice generelt sliter med å finne gode nok dualer. Eller kanskje de har brent opp alt drivstoffet de hadde? Det kan de nok selv svare bedre på.. Om de tør da selvsagt :hmm:.

Så endelig har ODA litt feiring også! Woop woop!

mUpDQwz.gif


Og for å avslutte med noe alle elsker. Spesielt habbomannen!

Statistikk! YEY!
Side 1:
Stammer: ODA, OIM, Viking
Side 2:
Stammer: Nice

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 536
Side 2: 223
Forskjell: 313

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 4,377,197
Side 2: 1,766,956
Forskjell: 2,610,241

chart

Og etter at jeg har skrevet alt dette kl 02 om natta..
tumblr_inline_mjni13FPgd1qz4rgp.gif


Hope y'all enjoyed!
 

DeletedUser

Guest
Evnen til å finne nye motiverte spillere/dualer til kontoer har blitt utslagsgivende. Dere har knust oss på den fronten :)
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hehehe :) Kunne ikke gjøre annet enn å le når jeg så den konstante skrytinga til Pål.

Alle i stammen hans sier han er så god, han hadde ikke overlevd 1 dag uten stammen. I tillegg så går det ikke mest i tw skills på den personen, men går på utpsyking på offentlig forum. Det som er rart var at Nice ikke gikk i mot zippy fra start :)

Men ellers en fin og artig historie :D
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
hehehe :) Kunne ikke gjøre annet enn å le når jeg så den konstante skrytinga til Pål.

Alle i stammen hans sier han er så god, han hadde ikke overlevd 1 dag uten stammen. I tillegg så går det ikke mest i tw skills på den personen, men går på utpsyking på offentlig forum. Det som er rart var at Nice ikke gikk i mot zippy fra start :)

Men ellers en fin og artig historie :D

Han overlevde da lenge uten en stamme på v13?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Han overlevde da lenge uten en stamme på v13?

Med Roger, og muligens 1 til, og med tanke på aktiviteten og skillsa til Roger, skulle det vel bare mangle. Pål blir jo tatt fort. Det viser han her også, ofrer gjerne flere stammemedlemmer, for å redde noen usle byer. I tillegg er han den som maser om deff hele tiden. I tillegg var jo ikke Deceit den beste stammen, de 2 største kontoene var jo grådige egoister. Fenrir og Gone var det vel, hvertfall i starten. Det husker jeg godt. I
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Med Roger, og muligens 1 til, og med tanke på aktiviteten og skillsa til Roger, skulle det vel bare mangle. Pål blir jo tatt fort. Det viser han her også, ofrer gjerne flere stammemedlemmer, for å redde noen usle byer. I tillegg er han den som maser om deff hele tiden. I tillegg var jo ikke Deceit den beste stammen, de 2 største kontoene var jo grådige egoister. Fenrir og Gone var det vel, hvertfall i starten. Det husker jeg godt. I

Han maser ikke om deff hele tiden.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Kul og fet propaganda! Men Moa sitt innlegg om Zippy og hvor fæl han er var jo en del av aprilsnarren vår (inkludert skypesamtalen), så det viser egentlig bare at vi hadde det gøy sammen og drev og kuket rundt på den tiden. Selv om Zippy faktisk er ganske fæl. Grr, Zippy.

Og jeg ser bildene fra PnP'en min har forsvunnet! :( Det var jo synd. Jaja, kapittel 2 var morsommere uansett.
 

DeletedUser

Guest
Kul og fet propaganda! Men Moa sitt innlegg om Zippy og hvor fæl han er var jo en del av aprilsnarren vår (inkludert skypesamtalen), så det viser egentlig bare at vi hadde det gøy sammen og drev og kuket rundt på den tiden. Selv om Zippy faktisk er ganske fæl. Grr, Zippy.

Og jeg ser bildene fra PnP'en min har forsvunnet! :( Det var jo synd. Jaja, kapittel 2 var morsommere uansett.

Ja, jeg er klar over det du :) Men allikevel, så følte jeg den var ganske passende sånn generelt.

Ble jeg kicka fra zippys konto o_O

Tja, kicka og kicka. Du gadd vel ikke mer eller noe. Kan ikke være langt unna. Men det å si kicket høres så mye bedre ut. I hvert fall fra denne siden av gjerdet :gjeip:

tumblr_m219mttON01rqfhi2o1_400.gif
 

DeletedUser

Guest
Er flyktnings hjelpen åpen? jeg vil vinne og :eek:

Jeg har bestemt at vi skal innføre en slik mulighet. Men jeg må advare om at det er en lang og tung prosess. Det inngår en del papirarbeid, motivasjonsbrev, oppholdstillatelse, økonomi, mentalitetstest og en del annet. Så det kan ta en god stund fra du søker til du ev får lov til å komme inn.

Men det er mulig! :mehe:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg har bestemt at vi skal innføre en slik mulighet. Men jeg må advare om at det er en lang og tung prosess. Det inngår en del papirarbeid, motivasjonsbrev, oppholdstillatelse, økonomi, mentalitetstest og en del annet. Så det kan ta en god stund fra du søker til du ev får lov til å komme inn.

Men det er mulig! :mehe:

Eneste grunnen til at Sindre kom inn var fordi jeg sa nei!
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Evnen til å finne nye motiverte spillere/dualer til kontoer har blitt utslagsgivende. Dere har knust oss på den fronten :)

Veldig enig her! (Skal bare utdype litt). Det er da ikke rart når ODA var 3x ganger så mange spillere som Nice i en god periode, de fikk organisert og samlet med seg en god gjeng aktive dualer, noe i motsatt ende Nice slet veldig med. Uansett, se bort ifra all backstabbing, umoralske handlinger (dette går begge veier), etc er det en full fortjent ledelse og dessverre etter høyest sannsynlighet seier til ODA på v18. Etter ODA ble stiftet har ledelsen der bare forbedret og forbedret seg, så er det jo åpenbart at mye av cred'en til dette går til MD. Siden ODA ble til har Nice hatt en kontinuerlig nedgang, vi gikk fra en ledelse med stålkontroll til et kaos av mange ulike grunner. Skal jeg ta med detaljer blir denne posten flere siden, men jeg håper dere forstår hovedpoengene mine:forvirra:

Alt i alt er det sånn sett er det forventet at Nice som kjempet på absolutt alle fronter med en ledelse preget av inaktivitet og kaos mot et stabilt ODA og OIM taper langsiktig. Det skal derimot ikke ta cred'en fra ODA, men som Bexx har sagt, det er ingen "v18 tw champion", pga nettopp alt jeg har sagt. Veldig kort sagt, det er for mye å trekke på hver enkelt, på en eller annen måte.

Dette er sannsynligvis mitt siste innlegg fra v18, og det har vært spennende å lese forumet de siste dagene!! Jeg har ikke klart å holde meg helt unna:rolleyes:

Gratulerer ODA!(angel) PS: Dere har lov å være cocky nå, Nice sparte ikke på kruttet i sin tid:gjeip:
 

2Pac Shakur

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Bra skrevet pgm :)
V18 håper jeg for min del ikke er over. Håper et eller annent skjer med oda :awesome:(wasntme) og det blir mer action og verdenen varer lengre. Det hadde vært drømmescenario for meg :)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
:awesome: Stemmer for at magic dude viser oss hvor god han er, så blir det alle vs. MD
 
Topp