Hallo Ronja.
Først og fremst så må jeg si at TW teamet nok en gang skuffer både meg, min stamme og mine allierte, da med tanken på hvordan du har fremstilt end-gamen på verden 7. Vi har, som du sikkert har fått med deg, hatt en alliert igjennom hele verden 7, og står nå igjen som seiersherrer (om man ser bort ifra de folka som snart skal bli adlet ned. Ting tar tid).
End game er jo for seg selv vel og bra, men hva skjer med belønningene til spillerene? Det er helt utrolig at du regelrett tvinger stammene til og merge for at de skal få "premie" når vi har vært i forskjellige stammer i over 1 år. Dette er veldig svakt fra TW.no sin side, jeg er skuffet.
Merk: Det er kun en stamme som vil bli kåret som vinnere av V7. Dette betyr at selv om den største stammen måtte ha allierte, så er det dem som vil motta premier og Hall of Fame.
Hvordan kan det bare bli kåret en vinner når det er to stammer som står igjen? Hvorfor får ikke begge stammene Hall of Fame? Hvorfor får ikke begge stammene premium?
Er så tafatt arbeid at det er fristendes og oppfordre enda flere folk til og forlate .no til fordel for tysk eller internasjonal server. Dette er latterlig. Hadde trodd bedre om både deg og hva du(teamet) syntes var det beste for .no."