Omringe

DeletedUser

Guest
maphf.png




Her ser man -Rome- og AriCa prøver å omringe Elite!!:p

svart er Elite og BIRKI

rosa er Arica og -Rome-:D


map2h.png



dakars elite :(
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi ser tydeligvis litt anderledes på det kartet der, for fra mitt ståsted ser det ut som -rome- sitt k44 cluster er litt mer omringet :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe. Sant som glitter også sier. Så utsatt som Elite er, så har -Rome- enda større utfordring foran seg.

Blir spennende å se. Jeg drømmer seff om å spille side-ved-side ved -Rome-. Men vi er flere stammer i alliansen. Dessuten er ingenting vunnet enda :)
 

DeletedUser

Guest
Enig med shanks for en gang skyld ser jeg. Muligens fordi jeg har sovet 5 timer på to døgn (eksamens-tiden dreper meg).

Jeg tenker rome sitt k44 cluster, altså gamle oim, er mer innestengt fordi de faktisk har er plassert på mindre område. :)
 

DeletedUser

Guest
ser den men siden vi hele tiden presser ut i k53 så er det ikke lenge før den "halvøya" er borte:D
 

DeletedUser

Guest
gjorde dette med paint^^

WOW SHIT NEI NO KØDDAR DU.

Uansett. Om dei små clusterane blir skilt frå resten av stammen, blir det vanskelig for motstanderen å holde "skilleveggen", når det er fiendar på begge sidar.
 

DeletedUser

Guest
Vi ser tydeligvis litt anderledes på det kartet der, for fra mitt ståsted ser det ut som -rome- sitt k44 cluster er litt mer omringet :p

Amen :)
Ser at jeg og, for en gangskyld, ikke er helt uenig med Shanks :confused:
 

DeletedUser

Guest
Er det bare jeg og Muradin som synes Elites cluster ser mest innestengt ut? :)

Hvis man også tenker på at den "tomme" flekken mellom AriCa og -Rome- også er Elite-fiender synes i alle fall jeg det ser sånn ut. :p
 

DeletedUser

Guest
Eg er ikkje overraska, men eg er skuffa. Over at kjærleika så ei gong var i verd 2, no er forsvunnen. Medan dykken diskuterar korvidt Elite blir omringa eller ei, oversjår dykk alle den åpenbare forklaringa. Arica og -Rome- forsøkar å lage eit hjerte, der Elite er fyllet, dei er jo markert røde på Arica og -Rome- sine kart så då passar det bra.

Så V2, heile V2, kor er kjærleiken? :(
 

DeletedUser

Guest
Hvis man ser etter ser man at Elite også prøver seg på et hjerte, men at AriCa og Rome er i veien. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er vel noe som står på "alle" profiler som kan beskrive dette:

-Look sir, we are surrounded!
-Excellent, then we can attack in any direction!
 

DeletedUser

Guest
For 1 mnd siden var -rome-'s k44-cluster nesten helt omringet av Elite, men etter stor-offensiven til -rome- fikk de bedre kontakt til resten av stammen. Cloysters kart over v2 viser dette på en enkel måte...
 

DeletedUser

Guest
Eg er ikkje overraska, men eg er skuffa. Over at kjærleika så ei gong var i verd 2, no er forsvunnen. Medan dykken diskuterar korvidt Elite blir omringa eller ei, oversjår dykk alle den åpenbare forklaringa. Arica og -Rome- forsøkar å lage eit hjerte, der Elite er fyllet, dei er jo markert røde på Arica og -Rome- sine kart så då passar det bra.

Så V2, heile V2, kor er kjærleiken? :(
haha xD
 

DeletedUser

Guest
Eg er ikkje overraska, men eg er skuffa. Over at kjærleika så ei gong var i verd 2, no er forsvunnen. Medan dykken diskuterar korvidt Elite blir omringa eller ei, oversjår dykk alle den åpenbare forklaringa. Arica og -Rome- forsøkar å lage eit hjerte, der Elite er fyllet, dei er jo markert røde på Arica og -Rome- sine kart så då passar det bra.

Så V2, heile V2, kor er kjærleiken? :(

Elite er fienden vi elsker å hate, og vi elsker å sloss mot dem.

There`s the love for you
 
Topp