Online

DeletedUser

Guest
nei egentlig ikke
i fohold til alle andre ganger en server starter så poenghorer folk mer en noen gang :eek:
 

DeletedUser

Guest
nei egentlig ikke
i fohold til alle andre ganger en server starter så poenghorer folk mer en noen gang :eek:

Unnskyld... Misforstod jeg deg nå?
At folk poenghorer mer enn noen gang er noe jeg må si meg svært uenig i. Slik jeg ser det nå så har ingen poenghorer vært spesielt synlige på rankinglisten.
 

DeletedUser

Guest
går ann og vere poenghore og ikke lykkes med det
sikkert noe i at disse poenghorene ikke farmer forde de ikke har noe og farme med
 

DeletedUser

Guest
går ann og vere poenghore og ikke lykkes med det
sikkert noe i at disse poenghorene ikke farmer forde de ikke har noe og farme med

lol, vær så snill å gi opp. Snakker jo bare tull^^

Når jeg sjekka nå var det 33 online-.- HVA SKJER MED VERDEN!?
 

DeletedUser

Guest
Ganske sikker på at jul skjer med verden..

:( ikke skriv på forumet! Gå å farm! Du må farme! FARM!!-.- Meh hvordan i huleste klarer dere det-.-

Føler meg så sykt treg når jeg får en ekstrem farmer ved siden av meg.. Ingen av oss kommer fram over^^ Dakkars zagzag blir tatt igjen snart thou:)
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil si når Vinterfreden slår inn!!

Folk vil legge merke til det på ranklisten :)
 

DeletedUser

Guest
At det bare er 33 pålogget kan jo ha vært tilfelle på alle andre verdener også. Men den gangen så hadde vi ikke en slik funksjon som viste oss hvor mange spillere det var som var pålogget.

Så at det bare er 33 pålogget burde egentlig ikke være en veldig stor overraskelse.
 

DeletedUser

Guest
kjør på! jeg er jo like flink som DNA å sender sverd som angrep så pass på de derre adelsmennene
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Et spm. Er det farm regel her? Om ikke hiver ut det hvite flagget as. Sverdmenn er farlig da. Sigh
 

DeletedUser

Guest
Siden dette gikk litt utenfor emnet så trekker jeg fram at det bare er 9 spillere pålogget nå. Hva syntes dere om dette, er det et akseptabelt antall eller er det altfor få spillere som spiller om nettene?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
De talla stemmer ikke. (y)
Kan selv telle til et tosifret antall spillere som er pålogga nå (y)
 
Topp