Oppdatering til 6.0

DeletedUser

Guest
Hvilke følger tror dere at dette får for v4?

selv synes jeg det er TOPP at 6.0 innstillingene er på v4 nå(dette gjelder vel de gamlere serverne også)

For de riktig store stammene og for de store krigene som foregår tror jeg at innføring av claims og krigsleir boster opp krigsviljen. Eller tar jeg feil?

for det må da gi litt inspirasjon til å fortsette og krige skikkelig når man har helt nye muligheter, taktisk sett, til å føre krig på?

det samme med tanke på overtakelse av fiendens byer som nå må bli mye lettere for alle sammen

Synes tribalteamet skal ha HONNØR for de nye instillingene. Kjenner i alle fall selv at spillet blir mye mer morsomt å spille nå.
Lettere blir det vel også for nybegynnere også med tanke på bb-koder osv når de trenger hjelp og støtte under angrep osv

Hva synes dere om at vi har 6.0 instillingene på v4?
 

DeletedUser

Guest
har den ikke det?

mente virkelig at v4 fikk militærleir de også?

eller har jeg i min trøtte tilstand lest feil på annonseringen?
 

B L A C E

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
SOS-knappen er jo genial :cool:

Men et lite hint til de høye makter:

Litt drøyt å ta med hva du har av tropper i den forsvarende landsbyen. Er ikke noe de fleste bare "legger" ut på forumet ! ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå er det med og da kan de som vil redigere vekk troppene.

Jeg digger reservasjon av byene. det er rett og slett genialt, slipper mer kødd med hvem som claimet og når osv. Regler er satt og slik blir det. HÆRLIG!

Liker i det hele tatt mange av oppdateringene. Nye kartfunksjoner, lettere å gruppere byene, og mer til. :D
 

DeletedUser

Guest
Er også herlig å se at alle byer du ikke har noe forhold til har byttet fra rødt til brunt. Tror nok dette gjør det lettere å skille ut på kartet, hva som er fiender og ikke.

SOS knappen er aldeles KNALL!
nå er det faktisk mulig selv for noobs'a å sende inn en grei støttemeld på forumet og få hjelp.

claimingen er jeg helt enig i! Digger også at man faktisk får varsel om at man angriper en claimet by
 
Topp