Diskusjon Oppklaring rundt regelverket

DeletedUser

Guest
Det kommer litt an på hva man tenker på som handlinger.
Jeg mener å huske at noen mente at det og bytte faner ikke telte som en handling da en handling i følge reglene skulle være spillrelatert - sette inn tropper, trykke angrip og ok f.eks.

[spoil]
Kode:
focus next widget & click button & open link & open link & switch to next page & focus next widget & click button & open link & open link & switch to next page & focus next widget & click button & open link & open link & switch to next page & focus next widget & click button & open link & open link & switch to next page
[/spoil]

For eksempel den hurtigtasten vil gå gjennom fem faner og enten trykke på "Angrip" eller "OK" knappen. Den vil med andre ord kunne sende fem angrep på et trykk. Det vil jeg si er fem IG handlinger :)

Jeg antar du fortsatt ikke har noen grunn til at denne påstanden var feil?

Det står ingenting om at feilene må være tekniske. Det kan da for eksempel være feil i dømmekraft, eller lignende. Det er uansett ulovlig å utnytte det bevisst.
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
[spoil]
Kode:
focus next widget & click button & open link & open link & switch to next page & focus next widget & click button & open link & open link & switch to next page & focus next widget & click button & open link & open link & switch to next page & focus next widget & click button & open link & open link & switch to next page
[/spoil]

For eksempel den hurtigtasten vil gå gjennom fem faner og enten trykke på "Angrip" eller "OK" knappen. Den vil med andre ord kunne sende fem angrep på et trykk. Det vil jeg si er fem IG handlinger :)

Fem IG handlinger på ett klikk? Virkelig?
Det bryter jo reglene våre.


Jeg antar du fortsatt ikke har noen grunn til at denne påstanden var feil?
Som jeg mener jeg allerede nevnte til deg sist gang vi diskuterte det der, så kan ikke andre vite at jeg gjorde en beregningsglipp når noe blir annonsert sammen med innstillinger. Spilleren(e) vil da kun bruke de innstillingene som ble annonsert, helt lovlig. Om jeg hadde gjort en feil med et uhell så hadde det vært noe annet. I det tilfelle ble innstillinger som ble annonsert brukt. At det i ettertid viste seg å være uheldig er ikke noe man skal legge på spillerne.

Utover det så kan vi si at du har rett, uten at jeg er enig.
 

DeletedUser

Guest
Fem IG handlinger på ett klikk? Virkelig?
Det bryter jo reglene våre.

Jeg vet! Endelig! Etter at både Forcas og PABben nektet for at det var ulovlig begynte jeg nesten å tvile. Men fint å endelig få det bekreftet. Forrige gangen jeg prøvde å ta det opp på forumet ble jeg beskyldt for å kverulere. Se, hva man kan oppnå når man tar seg tiden til å diskutere! :)

Som jeg mener jeg allerede nevnte til deg sist gang vi diskuterte det der, så kan ikke andre vite at jeg gjorde en beregningsglipp når noe blir annonsert sammen med innstillinger. Spilleren(e) vil da kun bruke de innstillingene som ble annonsert, helt lovlig. Om jeg hadde gjort en feil med et uhell så hadde det vært noe annet. I det tilfelle ble innstillinger som ble annonsert brukt. At det i ettertid viste seg å være uheldig er ikke noe man skal legge på spillerne.

Utover det så kan vi si at du har rett, uten at jeg er enig.

Så du er enig i at det var ulovlig, men at det ikke var ulovlig der fordi det var et uhell. Godt å vite. Eller eventuelt at du heller ville starte en skjev verden enn å redusere en håndfull spillere ( noe dere kan gjøre ). Ah, så mye enklere verden hadde vært hvis man kunne refundert premium.... :LOL:

"Ånei, jeg var multi i tre år ved et uhell. Kan jeg slippe straff?" <-- litt på spissen.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg vet! Endelig! Etter at både Forcas og PABben nektet for at det var ulovlig begynte jeg nesten å tvile. Men fint å endelig få det bekreftet. Forrige gangen jeg prøvde å ta det opp på forumet ble jeg beskyldt for å kverulere. Se, hva man kan oppnå når man tar seg tiden til å diskutere! :)

=)


Så du er enig i at det var ulovlig, men at det ikke var ulovlig der fordi det var et uhell. Godt å vite. Eller eventuelt at du heller ville starte en skjev verden enn å redusere en håndfull spillere ( noe dere kan gjøre ). Ah, så mye enklere verden hadde vært hvis man kunne refundert premium.... :LOL:

"Ånei, jeg var multi i tre år ved et uhell. Kan jeg slippe straff?" <-- litt på spissen.

Nei det var ikke et uhell. Det skulle faktisk være sånn, men pga det så ble verden ustabil.
Hadde det vært opp til meg så hadde jeg fått verden restarta, men jeg fikk ikke lov. Ei heller begynne å leke med størrelsen på spillere.

Den var veldig på spissen ja. Nå ble også "uhellet" oppdaga ganske tidlig heldigvis.
 

DeletedUser

Guest
Ja, tidlig nok til å sørge for at ingen andre kunne ta igjen forspranget.

Vel, kreds for å ikke skylde på InnoGames i vår forrige diskusjon.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Ja, tidlig nok til å sørge for at ingen andre kunne ta igjen forspranget.

Vel, kreds for å ikke skylde på InnoGames i vår forrige diskusjon.

Jeg skylder på dem som gir meg nei når det er rett.
Er ting mitt valg så kan jeg faktisk stå for det.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ja du gjør vel det.

Men nå som du er klar over en av de fantastiske mulighetene ved hurtigtaster så antar jeg du kanskje vil være villig til å gi en respons på problemstillingen i den andre regeltråden, for eksempel dette innlegget.
 
Topp