Oral kamp

DeletedUser

Guest
Hei alle sammen som skriver på dette offentlige forumet.

Jeg har lest gjennom det meste av poster og tråder rundt om kring her, og maken til usakligheter fra begge hold skal man lete lenge etter. Da mener jeg den orale maktkampen mellom Elite og AriCa.

Jeg må herved meddele at jeg ikke ser noen god grunn for å holde et rabalder på det offentlige forum, når det ikke en gang dreier seg om skikkelig og holden propaganda?

Jeg synes krigen skal taes ingame, og bruke dette forumet til sakligheter og viktig propaganda som bare må komme frem for offentligheten.

Jeg er enig at mange at emnene som blir tatt opp rundt om kring faktisk er saklige emner, men de sklir ut som en liten unge som går fritt i en fornøyelsespark. Synes det er viktig å holde seg til tema når man svarer på poster.

Jeg er jo her et AriCa medlem, men det betyr ikke at jeg støtter propagandaen AriCa kommer med her på dette forumet 100% ut. Jeg synes faktisk Elite også har en del argumenter.

Nå synes jeg det er nok drittslenging på dette offentlige forumet, og jeg håper at alle kan innse at spillet ikke kan vinnes her. Det må gjøres med en maktdemonstrasjon ingame.

Jeg ønsker Elite lykke til i krigen mot oss videre, og måtte den beste stammen vinne!

Takk

Mvh Max.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du tar opp masse viktig, men det kommer til å fortsette uansett, enten om det er en fra AriCa, eller en fra Elite, så vil det gå off topic. Selv om de leser dette, så blir det glemt, og de går off-topic igjen.
 

DeletedUser

Guest
Ved siden av Jazcans objektive observasjoner over hva som har skjedd i det siste er dette den beste posten jeg har lest :)

Men å bli kvitt propaganda er vel ikke noe vi trakter etter, men det kunne gjerne vært litt bedre. Det tror jeg de aller fleste av oss må være enig i.
 

DeletedUser

Guest
Delvis enig med deg. Noen ting skulle absolutt ikke vært her. Det med at ingen kriger vinnes med propaganda tar du feil. Selv har jeg vunnet endel kriger med propaganda , men det var in-game. Folk kommer ikke til å slutte med unødvendige tråder , med mindre forum moderatorene begynner å slå hardt ned på det , men det skjer antakeligvis ikke.
 
Topp