Outlaw/Aces/Celest INTEL (Full liste over krigsclaims!)

DeletedUser

Guest
Men det faktumet av mergen med Aces er at det er blitt ei utbrytergruppe, og den har faktisk noken meget gode spelera. Det kan bli spennande og sjå kva som skjer, blir det full krig mellom utrbrytar gruppa og Aces? Vil PALS hive seg på og tvinge seg innover til VK og kankje alliere seg og faktisk greie og slå Outlaw og dei mange profilerte spelerane?

Det er spekulasjonar, og outlaw har faktisk svakheta som eg veit og nytte meg av ;)

Men Snake, hmmm, i wonder, trur kankje eg veit kven du er :p

Fail, Dr. McQueen har overraskande mange kontakta og veit overraskande masse sjenerelt :eek:

Hahaha
Ta nå en titt på kartet først da før du åpner munnen

Vi skjønner at dere gjerne vil alliere dere med disse, da dere nok føler litt utrygghet. Kanskje merge også? Lol
 

DeletedUser

Guest
Hahaha
Ta nå en titt på kartet først da før du åpner munnen

Vi skjønner at dere gjerne vil alliere dere med disse, da dere nok føler litt utrygghet. Kanskje merge også? Lol

merge? neppe. Nei, men eg ser fleire faktum etterkvart no som kankje dokke overser grasalt, kan bli gøy :p Men tvila på dokke er på topp når sommaren begynne :cool:
 

DeletedUser

Guest
Honour var engang en hertug, og de stridighetene som skjedde for 3 uker siden, var bare vås .. :)
 

DeletedUser

Guest
Noffe prøva å versk ong å meir sjølsekker.
Dæffør har han n00b å lol 53 gånga i alle inlægga hannes :)
 

zilda

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
huffda

skikkelig dumt at vi er avslørt nå, å nei å nei, hva skal vi gjøre nå????:p
 

Whalekill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
....

Inrømm det, dere ble EID!
Nytter ikke å fikse på slike claim lists en gang til, for hvis en klarte å få ut info som det her en gang, så kan han like godt gjøre det 2 og 3 ganger til.
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Inrømm det, dere ble EID!
Nytter ikke å fikse på slike claim lists en gang til, for hvis en klarte å få ut info som det her en gang, så kan han like godt gjøre det 2 og 3 ganger til.

Hvorfor ble vi eid? Føler ikke det har blitt noe vanskeligere etterpå? Og så lenge vi vet at de vet det, så forandrer vi på rutinene ;)
 

DeletedUser

Guest
Dumt å legge ut claims på forumet. Nå avslørte du bare nettopp at du hadde en spy i fiendestammen.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm? I å med at dette ble lagt ut på fellesforumet så vet vi at de vet det D:? Hva har det med spioner å gjøre? =p Vi gikk kanskje ikke helt på samme bølgelengde nå?

For nå kommer stammen som er innfiltrert av spies til å prøve å gjøre noe med problemet, lete etter spionen. derfor er det ikke bra at de vet det.
 
Topp